Hidden Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg fikk en telefon i dag fra en annonseringstjeneste på nettet. De var frekke nok til å begynne med å spørre om jeg hadde solgt en gjenstand jeg har liggende ute, hvorpå jeg svarte "nei". Damen i telefonen oppførte seg som om hun var interessert.. men SÅ kom "bomben": "Vi har en annonseringstjeneste kalt blablabbla"... Jeg var for paff til å tenke på å spørre hvor hun hadde sett annonsen, dette begynner å bli temmelig pågående av telemarketing selskapene! De har da vel ikke engang lov til å bare plukke mitt telefon nummer fra en tilfeldig annonse på nettet og ringe meg for å selge sine egne tjenester!! Har noen andre opplevd dette? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Ja TV2 tekst tv ringte meg angående en bil jeg hadde til salgs en gang. Jeg bare sa at jeg hadde solgt den jeg så slapp jeg mer mas fra dem Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 De ringte deg på samme måten, uten at du hadde annonse hos dem? Jeg kan ikke skjønne at det er lov, for telemarketing selskap må ha tillatelse til å ringen kundene på forhånd, de har bestemte lister. Lenke til kommentar
rks Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 TV2 tekst-tv drev iallefall for noen år siden og ringte rundt til folk som hadde bilannonser i bla Adressa og Aftenposten og spurte om de ville annonsere på tekst-tv.... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 TV2 tekst-tv drev iallefall for noen år siden og ringte rundt til folk som hadde bilannonser i bla Adressa og Aftenposten og spurte om de ville annonsere på tekst-tv.... Ja takk, det vet jeg godt! Solgte 2 biler for en 5-6 år siden og annonserte i Aftenposten. TV2 ringte meg 5 ganger og ville ha meg til å annonsere på tekst-tv... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Beste (eneste) måten å sikre seg mot sånt drit er å registrere seg på Brønnøysundregisterene. 3 mnd etter at du har registrert deg kan du enkelt og greit fortelle de som ringer at de bør sjekke listene sine. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 solgte ein moped og ein båt-motor for ei lita stund siden. Då ringte TV2 tekst tv til meg. Er snakk om ca. 2måna siden. Er registrert i brreg. skulle faktisk ha skjellt dei ut, men, det enklaste der å då, er no å bare sei at det er solgt og legge på da... Lenke til kommentar
umy Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 var en kar som prøvde å selge meg annonseplass og han preika om så mye og så fort at han faktisk ikke nevnte at det kosta noe.. etter 5 min med dritt så han avslutta med "ja, skal jeg sette opp en sånn annonseplass til deg ?" heldigvis visste jeg at tv2 tok penger for annonseplassene sine, så jeg spurte om det. ha litt nølende: jo, det gjør det.. [et el annet i måneden] jeg: nei takk du, og la på. makan til frekt, kunne fint fått en regning i posten på et par hundre som jeg ikke hadde sagt ja til.. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 har 5 venner som har sommerjobb i slike videreannonseringbedrifter(faktisk), de leser annonser i aviser og slik, og ringer og spør om du vil annonsere på siden deres. vis noen sånne ringer dere så prut no jævla. De har ikke faste priser, selgeren bestemmer vær gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå