dahdudeh Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hallo! Jeg bare lurer på hva dere med matte LCD-paneler bruker til rengjøring. Jeg har prøvd flere typer, Jif vindusvask inkludert, men det er alltid vanskelig å få den helt fri for striper og smuss som ligger igjen og bare flytter seg rundt hver gang jeg prøver å fjerne det. Jeg burde kanskje valgt LCD med glassfront, men jeg digger matte paneler fordi det ikke blir refleksjoner. Noen tips? Takk! Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 En må jo også bruke en støvfri/loe fri klut til dette. Evt så finnes det jo slike servietter som du får hos optikere for og vaske brille glassene med. Disse fungerer også. Lenke til kommentar
dahdudeh Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Hva slags væsker bruker dere? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg bruker Specsaver-flaske med specsaver-pusseklutter (en grov og en fin). Koster bare 100kr og varer i ca ett år. Lenke til kommentar
dahdudeh Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg bruker Specsaver-flaske med specsaver-pusseklutter (en grov og en fin). Koster bare 100kr og varer i ca ett år. Vet du hvor dette er å få kjøpt? Jeg fant det nemlig ikke på prisguiden. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg bruker Specsaver-flaske med specsaver-pusseklutter (en grov og en fin). Koster bare 100kr og varer i ca ett år. Vet du hvor dette er å få kjøpt? Jeg fant det nemlig ikke på prisguiden. Har du virkelig ikke hørt om brillebutikken SpecSavers før? http://www.specsavers.no/ Må kjøpes i butikk da. Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg bruker både på jobb og hjemme og (Merke og modell på papiret er viktig) begge fås kjøpt på REMA osv. Resultatet blir knall. Obs: man bør ikke bruke vanlige microfiberkluter på matte skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå