mandela Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 lurer på om noen laptoper basert på disse cpu'ene er på vei til norge, centrino er for dyrt . Disse cpuene egner seg vel utmerket til prisgunstige og kalde / støysvake laptoper eksempel: her Lenke til kommentar
akilles Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg lurer også på det samme... Leter med jevne mellomrom på nettet, men AMD-løsninger er ikke lette å finne. Håper Acer kan lage en maskin basert på VIAs KN400 chipset... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 tenkte det samme, jeg har ikke funnet noen produsenter som har slik maskin på trappene (den lifebooken er kun for usa og mangler firewire ) har spurt folk på Zepto om dette og de skrev at de ikke har tenkt å ha en slik maskin i sin stall pga. at prisen ville blitt nesten den samme som centrino-maskinen... kanskje skribenten på Barbara.no vet noe mer? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 dette ser lovende ut http://www.xbitlabs.com/news/mobile/displa...0401060146.html Lenke til kommentar
akilles Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Ja, det er noe sånt jeg har tenkt meg. Men problemet mitt er at jeg har dårlig tid - har tenkt å kjøpe pc før sommerferien. Vurderer Dell Inspiron 500m, men ble i tvil etter å ha lest tråden med leveringstid... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 synes dessuten at 500m har svak grafikkbrikke og mangler firewire (som er et must for meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå