cyclo Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Vi har lenge visst at Asus lanserer nett-PC med Android i oktober, men ryktet går om Moblin-PC også. Les mer Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Mobilin virker å være et rimelig kjekt design å leke i. Vet dog ikke om det blir like bra å jobbe i, men skal selvsagt prøvekjøres Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 nå har vel aldri nett-pcer vært ment for jobb-bruk... det morsomme er jo at en nå er på vei rett tilbake til der hvor asus startet, men som "ingen" ville ha... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ja, du kan så si. Det verste er at om Asus hadde gjort en skikkelig jobb i utgangspunktet hadde de kanskje ikke trengt denne "strafferunden". Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 jepp, hadde dem gått til canonical eller tilsvarende med en gang, heller den xandros så hadde nok resultatet fort blitt noe annet. men så er vel xandros en av dem få som har lisenser og slikt på plass rundt MP3 og lignende tror jeg... Lenke til kommentar
meastp Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 @hobogoblin: Kan du ikke kjøpe komersielle gstreamer-kodeker gjennom fluendo? Da er vel problem løst? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 nå har vel aldri nett-pcer vært ment for jobb-bruk... det morsomme er jo at en nå er på vei rett tilbake til der hvor asus startet, men som "ingen" ville ha... Med jobb så mener jeg ikke type betalt arbeid, mer personelig regnskap, skriving osv. Mindre hyggelige aktiviteter rett og slett enn å surfe bilder og høre på musikk Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 @hobogoblin: Kan du ikke kjøpe komersielle gstreamer-kodeker gjennom fluendo? Da er vel problem løst? har ikke en blåst anelse... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Yess Håper det kommer valg på de fleste maskiner etter hvert hvilket os man kan få de med P.S Acer har startet salget av sin Lille stasjonær med nvidia chipset og atom prosessor med freedoss Denne er grisebillig og ligger under 2000kr Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg brukte Xandros en stund på min første eee, og hadde egentlig ikke noe problemer. Gjorde noen konfigurasjoner og den dekket behovet jeg hadde, men så ville jeg bare prøve noe nytt, og har prøvd en del OS på den. Moblin fungerete ikke i det hele tatt, men det kommer av at jeg ikke har en Atom prosessor... Lenke til kommentar
douwethaman Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 jeg lurer på om Moblin blir gratis! jeg håper det i allefall det ser spennende ut. har prøvd Moblin Beta, og det såg kjempe bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå