Reddog Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hei. Jeg vurderer å kjøpe meg en HTC Hero. Men vi bruker pushmail gjennom Exchange på jobben, og jeg er avhengig av å få det til å fungere. Noen som vet om det er laget exhcange støtte på android? Andre ting som kan være lurt å tenke på ved valg av en Hero? Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hero har støtte for Exchange og Push, men den fungerer ikke for alle Om det virker er helt avhengig av hvordan deres exchange-server er satt opp. Vi har det på jobben, men der fungerer det ikke. Sannsynligvis pga at man må ha passord på mobilen for å få lov til å synce, noe Android tydeligvis ikke støtter. Dette er utrolig kjedelig... HTC support sa at det jobbes med å få dette på plass, men når det skjer er det ingen som kan se. Ellers er Hero en super telefon, men exchange-støtten har skuffet. Endret 12. august 2009 av okvangar Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Okei. Som ansatt i et av Norges største konsern, så har vi også krav om passord på telefonen. Så da kommer det ikke til å fungere her heller... Lenke til kommentar
thehunger Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Okei. Som ansatt i et av Norges største konsern, så har vi også krav om passord på telefonen. Så da kommer det ikke til å fungere her heller... Hm... jeg er også i et av Norges største konsern. Muligens det samme ? Løsningen er å installere Exchange TouchDown, en alternativ Exchange-klient til 29 dollar. Se annen post fra meg. Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Løsningen er å installere Exchange TouchDown, en alternativ Exchange-klient til 29 dollar. Se annen post fra meg. Om TouchDown ikke funker kan jeg anbefale RoadSync. Det funket ihvertfall hos meg Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Så kort oppsummert så vil jeg kunne få epost ut til mobilen, selv om at exchange policien krever et passord/pin kode på telefonen når den har vært idle for en periode, eller hver gang man slår den på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå