EinarEriksen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Lanseringsdato og pris har lekket ut. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg ser ikke hvorfor det ikke bare ble laget en telefon ut av dette! Markede ville jo doblet seg.. (?) Noen som vet om det vil være høytalere på denne? Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 @bIsk0p akkurat det jeg tenker! Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Håper bare den kommer til Norge også!...hadde vært morro det. Fin liten spiller det der, blir nok en tlf av den om ikke lenge... Lenke til kommentar
Timster Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Neon som vet om det blir resistiv eller kapasativ skjerm på denne? Altså, trykkfølsom eller berøringsfølsom? Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) berøringsfølsom.. For dårlig om den ikke kommer med bluetooth, meeen .. Endret 12. august 2009 av kimj_ Lenke til kommentar
claes Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kul var den jo, og billig, men tror jeg holder meg til iPod Touchen min Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er det bare jeg som stusser over at oppløsningen er pinlig lav? Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg ser ikke hvorfor det ikke bare ble laget en telefon ut av dette! Markede ville jo doblet seg.. (?) Noen som vet om det vil være høytalere på denne? Fordi da hadde det blitt en telefon, og da hadde det plutselig vært flere hundre alternativer til denne her. Alle telefoner har en musikkspiller innebygget nå om dagene, har de ikke? Tror faktisk at Microsoft hadde tapt på det. Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg ser ikke hvorfor det ikke bare ble laget en telefon ut av dette! Markede ville jo doblet seg.. (?) Noen som vet om det vil være høytalere på denne? Skjønner du ikke det? Hvordan har Apple melket markedet de siste årene med sin iPhone og iPod touch? MS vil garantert lage en mobil ut av dette, men ikke med det første. Først vil de se hvordan Zune HD greier seg i markedet, og hvilke tilbakemeldinger de får fra forbrukerne. Deretter kan de begynne å designe en telefon ut av det Er det wi-fi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg