abene Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Virus Bulletin har testet ut 35 antivirusprodukter mot 3000 skadelige programmer. Les mer Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Og grunnen til at de ikke benyttet Norton Internet Security er? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Joda, ligger høyt oppe på listen. Aiwil avast! eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hadde vært interessant å se hvordan diverse gratisalternativer hadde klart seg gjennom samme test.... med mindre jeg bare har lett dårlig på nettstedet. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Skulle gjerne likt å se Microsoft Essentials i denne testen! Men ellers er det ingen overaskelser.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Og grunnen til at de ikke benyttet Norton Internet Security er? Endpoint skal være bedre. Lenke til kommentar
KongeOdin Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Trendmicro har tradisjonelt gjort det bra i tester. Synd de ikke testet denne. Endret 12. august 2009 av KongeOdin Lenke til kommentar
Wishon Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvor er BitDefender i denne testet? Et av de bedre programmene der ute Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 ESET NOD32 klarte seg igjen. 57 VB100 Awards har de nå, eneste med over 50 fremdeles. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Pyser bruker AV på windows. Men: Er det virkelig et poeng om et antivirusprodukt finner eksisterende virus? Det er nesten opplagt at de gjør. Listen med failures inneholdt jo kun ukjente merker som jeg ville påstå er en failure inntil det motsatte er bevist. Men hvor er beskyttelsen mot ukjente virus? Det er jo dette som er interessant. Lenke til kommentar
helgesoren Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvordan hadde en linux maskin uten virusprogrammer installert stått seg mot en Vista maskin med samtlige virusprogrammer installert? Hadde vært interessant å se en sammenligning. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 @Helgesoren Har du flere antivirus på maskienen vil den for det føreste ikke virke og for det andre vil antivirus programmet nulle hverandre ut! Et program er bedre enn flere! ;D Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Huh? Ingen ZoneAlarm heller? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Huh? Ingen ZoneAlarm heller? Såvidt jeg vet, så er ikke Zone Alarm et antivirus prog. Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Joda, ligger høyt oppe på listen. Aiwil avast! eller noe. Ehh, listen er alfabetisk Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Joda, ligger høyt oppe på listen. Aiwil avast! eller noe. Ehh, listen er alfabetisk Ja, og? Det var en som ikke så at avast lå der, så jeg bare sa at det lå høyt oppe på listen slik at det skulle bli lettere å finne det. Lenke til kommentar
Playable Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Huh? Ingen ZoneAlarm heller? Såvidt jeg vet, så er ikke Zone Alarm et antivirus prog. Joda, de har antivirus, de: Zone Alarm Internet Security. Jeg har det på en av maskinene mine. Ganske bra program så langt jeg har erfart. Vet ikke om de selger antivirus program separat, men de har det i hvertfall i Internet Security pakkene sine. Rart at de ikke finnes på en såpass omfattende test. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ja, trendmicro er ikke med eller er det jeg som bare ikke har sett det eller har det ett anna navn? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Skulle gjerne likt å se Microsoft Essentials i denne testen! Men ellers er det ingen overaskelser.. Microsoft Forefront Client Security er vel omtrent det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå