Pysj Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Bilder av ny Windows-telefon har dukket opp. Les mer Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ser ut som en veldig billig telefon... Enda en WM-telefon i 2000-kroners klassen? Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Da jeg så overskriften tenkte jeg "kult!". Da jeg leste artikkelen tenkte jeg "er det 1 april nå?". Denne telefonen trenger de ikke å produsere. Markedet er mettet med denne slags søppel. Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Den kommer med Manila 2D, ikke 3D. Den er allerede ported ut til andre QVGA tlf på xda. Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ligner for mye på HTC HD. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 HTC HD? HTC Touch HD du mener? Vel, muligens utsendemessig, men jeg synes den ligner omtrent like mye på Touch HD som den gjør på en iphone. Spesifikasjonene er jo ikke i nærheten av Touch HD. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Nei, hvem vil ha en usmart smart-telefon... Lenke til kommentar
IltePilt Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Usmart smart-telefon? Da bør du prøve Iphone. Mer usmart "smart"-telefon finner du knapt? Jeg gleder meg til å ta en titt på denne mobilen. Har hatt og brukt mange smart mobiler, inkludert mobiler som Iphone, Nokia, og HTC. Så langt er det Windows mobile som har imponert meg mest. Men litt dårlig oppløsning på skjermen. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Usmart smart-telefon? Da bør du prøve Iphone. Mer usmart "smart"-telefon finner du knapt? Jeg gleder meg til å ta en titt på denne mobilen. Har hatt og brukt mange smart mobiler, inkludert mobiler som Iphone, Nokia, og HTC. Så langt er det Windows mobile som har imponert meg mest. Men litt dårlig oppløsning på skjermen. Aaah, sarkasme! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg