ukjentbrukergitt Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 oh kom på fler, zelda, ocarina of time på n64, koooonge, men også james bond og perfect dark på n64, samt star wars jedi knight 2 på pc, DET er hvertfall en vinner. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Kom på ett til jeg også: Prototype er kanskje ikke så kjempegod historie, men gameplay er veldig bra verdt å prøve Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 sier du prototype sier jeg infamous ganske bra! og for ikke å glemme assassins creed. men nå er det nesten ikke snakk om pc lenger merker jeg. Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Hehe jeg har assassins creed til pc. God historie og gleder meg til neste kommer, men det kan bli så syyykt repetativt å klatre opp på de jævla tårnene hele tia:P Men det er mange gode forslag her. Klassikere som zelda trenger vel ikke nevnes. alle som er noenlunde glad i spill har spilt zelda vel ^^ Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg anbefaler Planescape: Torment. Beste historie jeg noensinne har spilt. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Hørt at Fallout har ganske bra historie.. Jeg foretrekker historien til Call of Duty 4, på slutten av spillet følte jeg at jeg var kjent med de i spillet Endret 9. september 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Max Payne II: The Fall of Max Payne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå