Otsu Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Noen nye spill som er verdt å nevne? Burde ha god historie som en virkelig kan sette seg inn i? Har følt at det har minsket med disse i det siste Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Fallout 3 med de 5 DLC pakkene som har kommet, burde være godt med historier og en stor værden værd å sette seg inn i. Kanskje ikke det nyeste, men siste DLC er relativt nytt og sammen er de en spillopplevelse man isåfall burde sjekke ut. Ellers er vel egentlig bare å smøre seg med tolmodighet til Dragon Age: Origins kommer den 6. november. Blir vel litt kos og underholdning med Batman: Arkham Asylum før det, men tviler på at historien der er så fantastisk, men gameplayet var isåfall top notch i demoen Endret 12. august 2009 av anotherzen Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvis du kjøper deg Half Life 2 med Episode 1 og 2 så får du akkurat hva du er ute etter. Innen året er omme så er Black Mesa Source ferdig, en mod til Half Life 2 som lar deg spille Half Life 1 spillet med samme grafikk, AI osv. som Half Life 2. Totalt verdt det, og klarer du ikke å vente kjøper du deg vanlige Half Life 1 Lenke til kommentar
SinRamos Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Om du er ute etter en god historie er vel Metal Gear serien verdt mange timer med spilling. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Om alder ikke er noe restriksjon vil jeg, på det varmeste, anbefale "The Longest journey". Du finner det på Steam i dag. Det er et adventure spill med en sabla (og jeg mener Sabla) god historie som drar deg inn. Selv ikke Half-Life har klart å dra meg like godt inn i historien selv om det gjør en merkverdig god jobb i det. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hearts of Iron 3 om to uker God og realistisk historie samt ypperlig gameplay Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hearts of Iron 3 om to uker God og realistisk historie samt ypperlig gameplay Gameplayet og historien i HoI3 er ganske så dårlig. Historien stemmer ikke overens, og gameplayet er umulig uten å devote hele uken på å sette seg inn i spillet. Anbefales IKKE. Altså, med andre ord; spiller du casual og ikke konstant så anbefaler jeg ikke dette spillet. Endret 12. august 2009 av iNeo Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Hehe. Har spilt færdig episode 1 og 2 av half life=) har også gjort half life 1, men det var kanskje 4 år siden. Metal gear solid har jeg også gjort meg ferdig med. Takk har fått en del jeg skal ta en titt på nå =) Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 FF7, MGS, rainbow six vegas, need for speed:wanted, de jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 FF7, MGS, rainbow six vegas, need for speed:wanted, de jeg kommer på i farta Er det virkelig bra historie i et need for speed spill? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) nja, er hvertfall bra gameplay, er jo ikke noe banebrytende historie, men tilfredsstillende til den typen spill. oh et annet spill: mirrors edge Endret 13. august 2009 av simster Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 FF7, MGS, rainbow six vegas, need for speed:wanted, de jeg kommer på i farta +1 for FF7, bare fantastisk =) Lenke til kommentar
EvigMunk Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Bioshock! Et helt fantastisk spill med en ekstremt engasjerende historie. Spillet har en utrolig atmosfære som skaper en herlig stemning. Anbefales på det sterkeste. Link: http://pc.ign.com/objects/707/707640.html Endret 13. august 2009 av EvigMunk Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Fallout 3 med de 5 DLC pakkene som har kommet, burde væregodt med historier og en stor værden værd å sette seg inn i. Kanskje ikke det nyeste, men siste DLC er relativt nytt og sammen er de en spillopplevelse man isåfall burde sjekke ut. Tja, Beth sin crappy spinoff av Fallout serien er aldre etter de orginale spillene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Star Wars: Knights of the old Rebublic 1 + 2. Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Bioshock! Et helt fantastisk spill med en ekstremt engasjerende historie. Spillet har en utrolig atmosfære som skaper en herlig stemning. Anbefales på det sterkeste. Link: http://pc.ign.com/objects/707/707640.html Jeg vet. Jeg kjøpte bioshock for over et år siden men har enda ikke turt å runde det:P Syntes rett og slett det er altfor creepy Lenke til kommentar
promotheus Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 PC: Might and Magic 6 og 7, Baldurs Gate 1 og 2, Neverwinter Nights, Call of Duty 4, Diablo 2 ++ Nintendo: Legend of Zelda: Ocarina of Time, tidenes beste! Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Vil anbefale fable, the lost chapters Er ganske artig, samtidig som det er en god historie Lenke til kommentar
Vale Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Du har sikkert lest denne atikkelen fra gamereactor.no?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå