EinarEriksen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 En mobiltelefon uten spesielt bra kamera og et teleskop er alt du trenger. Les mer Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Bildet skal ikke ha blitt redigert i Photoshop, men det har blitt gjort små forbedringer i programmet Aperture. What's the diff Cliff?;p Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Impressive? Not really. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Når jeg så overskriften, tenkte jeg "har ikke dette vært gjort før?". Jo, så sannelig ... For nesten et år siden, faktisk. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Når jeg så overskriften, tenkte jeg "har ikke dette vært gjort før?". Jo, så sannelig ... For nesten et år siden, faktisk. Og hva er poenget? Kan ikke man ikke skrive om ting om de er gjort før? Eller vil du bare klage, for å ha noe å klage på? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Og hva er poenget? Kan ikke man ikke skrive om ting om de er gjort før? Eller vil du bare klage, for å ha noe å klage på? kan ikke folk få klage i fred? Eller vil du bare klage på folk som klager, for å ha noe å klage på? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ja vi kunne jo fortsatt vi med folk som klager på andre Men du synes kanskje det er interessant og oppmuntrende å se alle fjortissene som prøve å fremstå som de kunne gjort ting så mye bedre selv, så da får jeg vel bare la de holde på i fred.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Brukbart bra teleskop, men jeg det skal litt mer til å engasjere meg enn at en blogger synes det er imponerende. Greit nok at han konstanterer at det er bedre å ha et kamera med seg enn ikke noe kamera. Men drar han med seg teleskopet på skuldra også? I så fall må det jo være mye enklere og bedre å bruke vanlig speilrefleks + stativ. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 "....og konstaterer at det beste kameraet er det du har med deg. " Hvem er det som går rundt med et teleskop ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg