Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger hjelp med å overvinne jente!

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg traff tidligere i sommerværdens nydeligste jente.

Etterhvært som vi ble kjent virka det som om vi var forelska i hverandre.

Men nå har hun sluttet å snakke med meg på en måte, eller ho svarer høffelig hvis jeg snakker til ho men det er noe som ikke stemmer.

Før var det ofte hun som alltid begynnte å snakke med meg.

Hva kan jeg gjøre for å få henne tilbake som ho var før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_haarek_*

Du må bare vise at du virkelig setter pris på hun. Gi komplimenter ofte og vis at du er glad i henne. Kjøp en fin gave til henne, det setter folk alltids pris på! :thumbup:

Lenke til kommentar
Du må bare vise at du virkelig setter pris på hun. Gi komplimenter ofte og vis at du er glad i henne. Kjøp en fin gave til henne, det setter folk alltids pris på! :thumbup:

Gave skal han definitivt ikke kjøpe. Hvis hun er merkbart kjøligere er det minst tre ting som kan ha skjedd:

1) du har sagt eller gjort noe hun ikke liker. Prøv å finne ut hva.

2) hun fant ut at du er keen på henne, og det er ikke gjensidig (kan ha dabbet av). Så hun holder avstand.

3) du tenker og analyserer for mye, kan være tilfeldigheter og noe som raskt kan snu igjen.

Edit: jeg hadde ikke akkurat noen løsning. Ville ikke mast for mye på henne, spurt henne om hvorfor osv.

Gi henne litt rom, uten å droppe henne helt. Sats på å få henne til å le når du først tar kontakt med henne.

For all del unngå vennefella, men mulig du allerede er der. Lykke til.

Endret av Kloever
Lenke til kommentar

Mulig hun bare er litt laidback også. Er ikke bare gutter som liker å slappe litt av når de er sikre på sin sak :p

Når jeg snakker med fyren jeg har holdt på med en stund, blir jeg så glad og i skyene at jeg kan holde avstand flere dager, helt til han skriver til meg igjen. Lite vet jeg om han sitter å tripper og venter på at jeg skal skrive til han eller noe, men jeg gjør min ting; så får han gjøre sin.

Ikke tenk så mye på det, prøv å ro deg litt, SLIPP ANGSTEN! Det er nummer en av hva du skal gjøre. Du ER ikke avhengi av noen annen person enn deg selv. Deg selv; som i den person DU ER. Ligg å tenk litt på den en kveld før du sovner; at du er deg, livet er akkurat slik det skal være, og angst er noe som ikke finnes i ditt vokabular. Alt kommer til å ordne seg akkurat slik det skal være, og slik du har "skapt" det. :D

Snakk litt med henne, prøv å få henne til å le, vær deg selv. Sjarmer henne med søte og uorginale komplimang, og ta livet med ro. Det er absolutt ingen hastverk for noen ting! :thumbup:

Lenke til kommentar
Snakk litt med henne, prøv å få henne til å le, vær deg selv. Sjarmer henne med søte og uorginale komplimang, og ta livet med ro. Det er absolutt ingen hastverk for noen ting! :thumbup:

Aha, så han skal si at hun har vakre øyne altså. Det er det mest uoriginale jeg kommer på nå.

Lenke til kommentar
Aha, så han skal si at hun har vakre øyne altså. Det er det mest uoriginale jeg kommer på nå.

Det funket bra for Madeleine og forloveden. Superoriginale komplimenter kan lett bli kunstige, fordi de faktisk er kunstige og oppkonstruerte.

Nettop, det trenger ikke være så grusomt nytenkende for å falle i smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...