Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Nåår burde jeg dra til legen?

Gjest syk_med_feber

Anbefalte innlegg

Gjest syk_med_feber

Jeg fikk litt feber igår, og nå inatt ble det verre. Feberen har blitt sterkere og angsten for svineinfl. øker. Burdte jeg være redd? Ikke noe hosting og hodepine...enda! Jeg skal til syden på mandag, Ayia Napa, hva er sjansene for at jeg blir frisk til da tror dere? Om ikke symptomene blir verre?

Og kan jeg bli mer syk fordi jeg er veganer?

Uff, jeg er så redd, for jeg bor alene og nå har jeg skikelig angst :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, om du ikke har andre plager/symptomer enn feber trenger du nok ikke bekymre deg for svineinfluensaen. Jeg mener uansett at svineinfluensaen ikke er noe å være redd for! Vi kommer nok alle til å få den, så det er vel likesågreit å få den først som sist? Hvor høy feber har du, forresten? Om det kun er litt feber ville jeg tatt febernedsettende og satset på det beste.

Hvorvidt du er frisk på mandag eller ikke kan ingen av oss her inne svare på, det får du kjenne etter selv, og ev. kontakte lege. Og om du har et sunt kosthold, selv om du er veganer, skal du ikke bli sykere.

Lenke til kommentar
Gjest syk_med_feber

Feberen er fortsatt der, har stive ledd og de er ømme. Men er ikke forkjølet sånn sett, bare et nys nå og da. Men halsbrann har jeg jo da, det er vel vanlig ved feber eller tar jeg feil?

Faen as,de jeg skal reise med tror jeg lyver for å slippe unna ferien pluss at de mener at mitt immunforsvare er så dårlig pga mitt kosthold. Nå får dem "rett" ifølge dem selv sikkert, fordi jeg har fått feber.. Som de tror jeg faker også.. (uff,komplisert historie)

Er det vanlig å ha feber i noen dager før forkjølelse kommer? Eller burdte jeg kjent symptomer nå? Det er vel 2 dag med kun feber ja.. Jeg hiver i meg det jeg kan av bær og annen frukt for å bekjempe. Jeg juicer masse fersk frukt og grønt og drikker det. Tror dere det hjelper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...