ameja Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hei! Jeg vet at dette er en gammel diskusjon, men fortsatt like forbasket irriterende! Og metoden er jo forskjellig fra mobil-type til mobil-type. Jeg har en SonyEricsson c901 og operatøren er Chess. Hvordan får jeg fjernet chess-logoen som står rett over ansiktet på kjæresten min på bakgrunnsbildet? Hjelp! Deprimerende! Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hei! Jeg vet at dette er en gammel diskusjon, men fortsatt like forbasket irriterende! Og metoden er jo forskjellig fra mobil-type til mobil-type. Jeg har en SonyEricsson c901 og operatøren er Chess. Hvordan får jeg fjernet chess-logoen som står rett over ansiktet på kjæresten min på bakgrunnsbildet? Hjelp! Deprimerende! Det går dessverre ikke an å fjerne el gjøre usynlig operatørlogoen på SonyEricsson sine telefoner. Lenke til kommentar
bmikke Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det går dessverre ikke an å fjerne el gjøre usynlig operatørlogoen på SonyEricsson sine telefoner. Det er jo ikke helt korrekt: http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=29604 Lenke til kommentar
ameja Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 heh! Se der du Blir litt å sette seg inn i, men tror jammen jeg forsøker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå