sahoe Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Noen som vet hvordan man legger inn filmer på samsung s8000 jet ? Lenke til kommentar
ahhm Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Noen som vet hvordan man legger inn filmer på samsung s8000 jet ? dette lurer jeg på og, når jeg prøver å føre over filer så får jeg beskjed at det ble avbrutt på grunn av at telefonen mistet kontakten. noen som kan hjelpe meg pls? Lenke til kommentar
BenD Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Noen som vet hvordan man legger inn filmer på samsung s8000 jet ? dette lurer jeg på og, når jeg prøver å føre over filer så får jeg beskjed at det ble avbrutt på grunn av at telefonen mistet kontakten. noen som kan hjelpe meg pls? Fikk nå lagt inn noen videoer på min, ved å bruke det programmet som følger med. Det går nok også an å legge videoene rett på minnekortet. Lenke til kommentar
BjoroyIL Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det er bare til å dra filmen over via min datamaskin til minnekortet, enkel prosess... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå