Gå til innhold

[Løst]rot med iPhone-software/Categories! trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

jeg jailbreaka min iPhone 3G i høst. alt funket kjempebra, og jeg fikk lagt inn endel fine applikasjoner. blant annet Categories og Bossprefs som funket perfekt, men skulle vise seg å bli en skummel kombinasjon...

jeg la nemlig alle konfigurasjons-apps i en egen Config-mappe i Categories før jeg deaktiverte dem fra selve iPhone-"skrivebordet" i Bossprefs. alt ble veldig ryddig og fint. men når en av de større firmware-oppgraderingene kom i vinter tenkte jeg meg ikke om og valgte å oppgradere telefonen. da forsvant selvfølgelig jailbreakinga, og både Categories, med alle mappene, og Bossprefs forsvant såklart.

problemet: nå har jeg jailbreaka min iPhone 3G 3.0.1 igjen. men når jeg gjør det kommer ikke Cydia- og Installer-ikonene opp på skjermen! slik det virker på meg så er det som om de to ikonene fremdeles er deaktivert av Bossprefs, siden de skulle ligge i Categories-mappa mi, og og dermed ikke kommer frem! er dette mulig? jeg ser også i Appstore at det dukker opp og lastes ned oppdateringer til Apps som jeg vet jeg hadde før, men som ble lagt i Categories-mapper og forsvant når jailbreaken forsvant. disse får jeg heller ikke re-installert, fordi iTunes tror jeg forsatt har dem på tlf'n. dvs, de er kanskje der også, men ikonene er borte! når jeg mangler Cydia er det liksom ikke så lett å få tilbake Bossprefs for å få sjekka og evt retta opp i dette.

er det noen som vet hva jeg kan gjøre? dette er utrolig irriterende.

Endret av Archeron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen kjappe søk på google ga endelig løsningen!

utrolig nok funket dette:

- innstillinger

- generelt

- restriksjoner

- aktivere restriksjoner

- angi passord

- deaktivere restriksjoner

VIPS! var alle programmene tilbake! sykt enkelt, og merkelig, men det funka :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...