Tunky Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har egentlig lest veldig lite på gamingsider etter at Gamer.no trakk seg ut av HW-nettet. Er derfor ikke helt oppdatert på hvilke "storspill" som er launchet til X360 i år. Noen anbefalinger? Alle sjangre, men helst action/FPS og racing. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 egentlig stort sett bare søppel inntil nå, men Forza3 er jo på vei, 23 october. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Ja, Forza har jeg fått med meg, og det skal kjøpes! Vurderer å kjøpe MS-rattet også, men jeg vet ikke jeg. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Dirt 2 er også like rundt hjørne. Red Faction: Guerrilla har også fått endel skryt da. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg anbefaler Red Faction: Guerilla på det sterkeste. Kort sagt har de klart å få en brun, livløs planet til å se bra ut, og gameplayet er enda bedre enn det. Det sier jo litt. Ellers har vi Gears of War 2, om du ikke har fått med deg det. Guitar Hero: Metallica er også meget bra om du liker Guitar Hero og Metallica. Midnight Club: LA er heller ikke så dumt. Liker du rollespill bør du holde et øye med Dragon Age: Origins og Mass Effect 2. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Takker for gode forslag. Får sjekke ut Red Faction. Tror jeg prøvde demoen og den falt ikke helt i smak, men jeg prøvde ikke så lenge. Får sjekke det ut. Geow2 og GH:M har jeg, faktisk. Jeg føler jeg har de bilspilla jeg trenger, i grunnen. Burde kanskje skaffe meg Mass effect før jeg prøver Mass effect 2 når det en gang kommer? Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvis du liker post apokalyptiske verdener og RPG i "Elders Scrolls - Oblivion" stil, så anbefaler jeg Fallout 3. Det er sykt kult =D Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Batman: Arkham Asylum kommer snart (demo på marketplace) . Prøv Battlefield 1943 (30min gratis spilletid) for fps og sjekk ut Trials HD for racing delen (Flere artige ting å gjøre i trial utgaven). Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Brütal Legends så klart.. i Oktober... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå