TheCatIsALie Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Jeg jobber med en walktrough nå, som er fps, er litt lei det nå, vil heller prøve 3rd person rpg eller noe, kanskje tilogmed strategi. Må helst være: - Militært - Kort (ca. 2-3 timer max) - Fin grafikk - Litt enkelt - Helst ikke noe magi hokus pokus kødd. (inkluderer mutasjoner, monstre osv.) Endret 11. august 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kan jeg foreslå 123spill.no? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Nah, klarte ikke å spille inn i HD med lyd.. Må være "installerbare" og litt nye. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hvorfor ikke lage en walkthorough til et spill du virkelig kan ut og inn, og ikke bare noe du finner frem for å skrive om? Det er jo slike walkthroughs som er verdifulle. En walkthrough om et spill hvem som helst kan fullføre på 2-3 timer er i mine øyne bortkastet tid. Endret 12. august 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Problemet er bare at jeg blir lei av spill(når jeg filmer) etter noen timer.. Føler jeg må bli ferdig fortest mulig osv. Og eneste spillet jeg "kan" jeg vel Call Of Duty 4, og det er det mange walktorugher av allerede.. Endret 12. august 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå