ArkivetxD Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Heisann Jeg fikk meg ny maskin for en måneds tid siden, Komplett Gamer, som jeg bestilte fra Komplett.no. Den har fungert veldig bra helt frem til for noen dager siden da jeg plutselig ikke fikk den på om morgenen. Den var stuck i Windows loadingen. Etter at jeg slo den av, ved å sta strømmen, prøvde jeg igjen og da kom den seg igjenom Win loaden, mye tregere en til vanlig men jeg klarte å logge meg inn. Det var ingen programmer som fungerte da jeg hadde logga meg inn, feks viste det at nettverkskabel ikke var koblet i(som om den ikke hadde begynt å registrere noe), et rødt kryss over Avast'en og når jeg prøvde å opne noe skjedde det ingen verdens ting. Etter dette har det skjedd en del ganger at jeg har fått på dataen og kunne brukt den som vanlig men enkelte ganger, spesielt når dataen har stått av en stund, skjer det samme. Opplever akuratt nå at jeg er stuck på windows loaden. Jeg har windows vista home premium 32- bits. Håper noen kan hjelpe edit: Leste et sted at det kunne hjelpe å fjerne en brikke med RAM. Jeg har 4gb RAM, og skrudde ut 2 av de. Det ser ut som at Windows klarer å starte uten problemer da. Kanskje noen der som vet noe mer? Endret 11. august 2009 av ArkivetxD Lenke til kommentar
kantarell Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kan være ram, hovedkort eller cpu for den saks skyld. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt kontakt med Komplett og reklamert. Da sender de deg en returlapp slik at du får sendt den inn på feilsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå