King-Nothing Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg sitter å oversetter en komponent til Joomla. Det eneste jeg har gjort er å bytte ut de engelske ordene med noske. Men nå får jeg opp denne feilmeldingen når jeg prøver å gå inn på denne komponenten: Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/1/t/trommeforum/www/joomla2/components/com_adsmanager/lang/lang_english.php on line 57 Slik ser linje 56-59 ut: //List Options DEFINE( "ADSMANAGER_MODE_TEXT", "Mode"); DEFINE( "ADSMANAGER_EXPAND_TEXT", "Utvidet"); DEFINE( "ADSMANAGER_SHORT_TEXT", "Kort"); Jeg ser ingenting feil her, og fatter ikke hvor denne feilmeldingen kommer fra... Lenke til kommentar
OIS Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Du må nok ta med linjene før disse, det er nok der feilen er. Glemt en " eller.no Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Jeg fant feilen nå nettopp. Hadde glemt en ;. Kan ikke fatte at jeg kikket på de linjene i et par timer før jeg så det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå