FranzJosef Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Vurderer å anskaffe katt, men har en stor bekymring: ferier og frihet til å reise! Hva koster det å ha katten på kattepensjonat? Hørt at det ofte er fullt og vanskelig i høytider, fellesferier? Hvordan er det å ha med katten på ferie? Bilferie må det jo bli da.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 FranzJosef skrev: Vurderer å anskaffe katt, men har en stor bekymring: ferier og frihet til å reise! Hva koster det å ha katten på kattepensjonat? Hørt at det ofte er fullt og vanskelig i høytider, fellesferier? Hvordan er det å ha med katten på ferie? Bilferie må det jo bli da.. Katt er bra, men å ha katt på bilferie tror jeg vil bli problematisk. Jeg har selv tatt katten min på ferie, men da må man nesten være stasjonert på ett sted. Har f.eks tatt med meg pus på hytta, holdt han innestengt i et par dager, så sluppet han ut. Han har alltid kommet tilbake til det stedet han så meg sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå