henrikmain Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg sverger vanligvis til sjangre som punk, metal og sær hiphop, men er også noe svak for electrohouse o.l. Brukte noen minutter i FL Studio 8, og kom opp med følgende: http://www12.zippyshare.com/v/233728/file.html Er klar over at den trenger en del arbeid (f.eks er beaten er identisk gjennom hele låta), men kunne tenke meg mer konstruktiv kritikk. Hva synes folket om bassen og melodien? Veldig klisjé opplegg, IMO, men det var også noe av poenget. Blir sikkert bedre etterhvert Lenke til kommentar
ratteti Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Likte melodien og synthen/bassen, men syntes kanskje det ble litt for klisje-house/techno, syntes og kanskje at den klappelyden ble litt slitsom i lengden. Men alt i alt helt ok! Lenke til kommentar
edds Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det første som slår meg er at den må mixes klarere. Mye kraftigere kick, myyyye skarpere snares/klapping. Ellers ville jeg heller sagt psytrance enn electro house. Litt for slitsomt for min smak, men stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå