Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) FIFA09 Blir feil å kalle dette for en cup, for dette blir mer en serie, hvor de fleste får spilt mot de fleste. I utgangspunktet blir det to ligaer med fem lag i hver. De tre beste går videre til et mellomspill med seks lag, hvor de fire beste går til semifinaler. Semifinaler går over to kamper, det gjør ikke finalen. REGLER: *3 poeng for seier og 1 for uavgjort. *Bortemål gjelder i semifinalene. *Man kan være samme lag som noen andre, men vi setter et tak på max 3 per lag. *1.plass i gruppespillet får 9p med seg til mellomspillet, 2.plass får 6, og 3.plass 3p. *Om en av spillerene faller ut, skal kampen startes i samme 10-minutt, med samme stilling. *Vennligst bruk PM/MSN til å avtale kamper, selv om "annonsering" går fint i tråden. *Landslag er ikke lov. PÅMELDTE: 1. TomHel -> United 2. Points -> United 3. Edge -> Barca 4. Stonemeister -> United 5. Cyclonia -> Aston Villa 6. Pregra -> Hoffenheim 7. Mutu -> Chelsea 8. Dalglish -> Internazionale 9. Reality -> AC Milan 10.Bagh -> RBK Frist for å spille ferdig gruppespillskampene er 23:59, på torsdag om en uke. Noe jeg har glemt? Endret 13. august 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Er vel med, jeg. Barcelona. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Reserverer United. Feigt? Kanskje, men Stabæk holder ikke når alle går for de beste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Du skal få begynne med 6p om du velger et norsk lag Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Spilte Liverpool mot Stabæk (meg) og fyren quitta ved pause når han lå under ganske kraftig... Men nei, jeg holder meg til folk som kan skyte, sende pasninger og løpe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 La gå, snart halvveis da. Lenke til kommentar
Cyclonia Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg er med. Velger Aston Villa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Han prøver seg som underdog igjen. Lenke til kommentar
pregra Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg blir med som Hoffenheim Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Du kan være Villa Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Spoiler tagene virker ikkje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Gjør det hos meg, er du Chelsea? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Signe me up, Chelsea of course Er det ein ligakamp mot kvar, eller to? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Bare en kamp mot hverandre. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Siden jeg ikke skal være feig å ta United, som 3 andre allerede har gjort :!:, så melder jeg meg på med Internazionale Møkkalag, men Zlatan kan vell finne på noe show. Sett meg i parantes dog Tom, vet ikke hvordan internettet til naboen vil oppføre seg, og jeg venter fortsatt på ruter i posten fra Telenor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Feigt å være laget i ens hjerte, noe du tydeligvis ikke tørr. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Så sett meg på Liverpool da Samma for meg. Er bare at united er sykt mye bedre en alle andre engelske lag på spillet, men la gå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det er da vitterlig ikke min feil, jeg spiller i hovedsak med laget i mitt hjerte, uansett! Gidder ikke skifte, også er det kjekt med lag fra Italia også, møter jo bare Inter og Barca, skjelden at jeg treffer på Milan eller Juve, selv om førstnevnte har både Ronaldinho, Sheva, Kaka, Nesta, Dida, Pirlo osv. Har faktisk aldri prøvd de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå