Obi von Knobi Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Jeg fikk ny mobil i går, SE C905 med 8,1 megapiksler og her er et av bildene jeg har tatt. Hvordan ble det? Har jeg vært litt ivrig med saturation? Kjør på! Endret 11. august 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Herlig bilde! Jeg har hatt C905 siden jul og jeg elsker kvaliteten! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 snuten ble for mørk, solen brenner ut litt av pelsen, det var ikke så allverdens skarpt, og komposisjonsmessig plager det meg at du har kuttet vekk det ene (og litt av det andre) øyet Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Jeg har ikke kuttet noe, men det ble tatt for nærme. Endret 11. august 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg mente ikke nødvendigvis kuttet i ett bilderedigeringsprogram, men du har kuttet når du tok bildet. Prøv å lyse opp snuten litt sånn at det er litt mer detaljer å se på, så blir bildet fort mye bedre. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Takk for kritikken, jeg skal fikse litt på det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Synes ikke øynene er viktig i det hele tatt i dette bildet, det er da snuten som er motivet, eller? Faktisk føler jeg at det ene øyet som er igjen trekker litt ned. For nært? tvert imot, ikke nært nok. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Rent snapshot der fototeknikk ikke har blitt ofret en tanke. Først: lys. Feil bruk og plassering i forhold til motivet som tittelen antyder. Deretter: komposisjon som bærer preg av ren tilfeldighet. Irriterende utblåste høylys og mørke områder blottet for detaljer. Mangler Skarphet. Total slakt; ja. Men jeg skjønner at du syns det er gøy med ny mobil med brukbart kamera. Du kan få til mye bedre resultat om du tenker litt over hvordan du gjør det; det er ikke utstyret som begrenser deg her. Annbefaler deg å lese litt grunnleggende om komposisjon og lysbruk, og å ta mange bilder. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Et artig bilde. Jeg vil kalle det en god begynnelse med masse plass til forbedring på ting som er nevnt tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå