raym123 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hei! Har en 1 mnd gammel nintendo wii som plutselig begynte og blinke rødt uten at noen har slått den av eller på, nå går det ikke an og slå den på, det blinker bare rødt på knappen og på den strømgreia som går i veggen! Har prøvd og ta inn og ut kontakta, sjekket om alt sitter. Hva kan være feil? Maskinen er 1 mnd gammel bare! får jeg ny i butikken eller må den repareres? Er litt kjedelig og vente på det men siden jeg akkurat har kjøpt den. Har også merket tidligere at den plutselig lyste blått der cden går inn uten at noen har trykket på noe når den har stått slått av men nå er den helt kaputt Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det skjedde en gang tidligere med meg også. Noen hadde visst glemt og skrudd den av så den sto på i nesten en uke. Lot den stå med kontakten ute i noen dager så kobla jeg den inni igjen og nå viker den. Men det blinker fortsatt blått noen ganger ja. Pluss at lyset er gult når jeg slår den av i stedet for rødt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå