xdxdxd_hola_amigo Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Takk Aiki, du gjorde valget veldig lett for meg. Tusenlappen er klart verdt for min del. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg tror det kommer et par nye modeller om 1 uke, fra canon, trolig blir det lansert 19 august, de har en pressekonferanse da. Det ene tror jeg blir en modell med skjerm som kan svinges, muligens den blir eos 2000D, og det andre blir trolig en eos 60D med full hd video. Det er litt vanskelig å vite om det er noe hold i det. Det er og spekulasjon om en ny fullformat modell som skal hete eos 7D, men jeg tror det bare er tull, er nok en 60D som kommer. Jepp,det blir nok en 60D som kommer da 40D er klar for utfasing nå Lenke til kommentar
festen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Bare en halvtime til pressekonferansen. Jeg regner med at nyhetene kommer hit først: http://www.kamerabild.se/ Lenke til kommentar
festen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Dette begynner å ligne noe:) Ble litt skuffet før i dag, men, :!: edit: Jeg har sett litt på bildene. Jeg tror det er fake. Men det som kommer kommer vel den 21 september da, med Photokina. Endret 19. august 2009 av festen Lenke til kommentar
festen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Da var også katten ute av sekken:) Litt skuffet over at det ikke ble fullformat, men et 18 megapiksel kamera i crop. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Litt skuffet over at det ikke ble fullformat, men et 18 megapiksel kamera i crop. 18MP i crop - høres suspekt ut ... edit: Hva gjør at du sier 18MP? Tallet 1800 på plakaten? Tom Endret 28. august 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Etter å ha lest litt her, så skjønner jeg 18MP. Men jeg mistenker at dette er et fullformat kamera. Det er ingenting som sier crop her. Så det kommer nok en 60D i tillegg. Tom Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Blir gøyalt å følge med å se hva og når noe nytt kommer. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Etter å ha lest litt her, så skjønner jeg 18MP. Men jeg mistenker at dette er et fullformat kamera. Det er ingenting som sier crop her. Så det kommer nok en 60D i tillegg. Tom Er det ikke EF-S objektiv på bildet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er det ikke EF-S objektiv på bildet? Godt poeng. Hmm... Tom Lenke til kommentar
TGB Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er det ikke EF-S objektiv på bildet? Godt poeng. Hmm... Tom Generelt skeptisk til den overdrevne mengden megapixels (pixeltetthet), men de har sikkert optimalisert støyredusksjonsalgoritmen ytterligere. Differaksjon blir jo uten tvil et problem, må da begynne å sparke inn fra f/8 (om ikke enda tidligere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå