fiskejeger Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hei hei..Må forte meg litt, å jeg visste ikke hvor jeg skulle skrive det, så jeg skreiv det her.... Jeg har ny mobiltelefon på netcom.no, men når jeg hadde kjøpt den så jeg at det sto et orange utropstegn på lagerstatusen, etter det sto det 75 stk.... Hva betyr det orange utropsegnet??? Takk for alle svar Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Var vel at de var tom når du bestilte, og nå har de fått inn? Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Var vel at de var tom når du bestilte, og nå har de fått inn? Ja,men det sto etter hverandre: !(75stk) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 At de har skikkelig mange? "Vi har 75!!!!!! telefoner på lager!!!!" Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Hvis det er feks Nokia 5130 Red som står på forsiden på Netcom.no. Der det står ! På lager (>75 stk). Trykker du på linken så vil du se at det blir forandret til (hake)På lager (22 stk.) Kanskje det betyr at de ikke har så mange på lager, eller at det er på vei inn +75 stk... Noen andre har kanskje litt bedre peiling på dette enn meg. Endret 11. august 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå