radiofish Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hei, er 17 år og trenger pesetas grunnet dårlig økonmoi Lurer på om det er mogleg og få seg jobb i butikk ala rimi, clasolson klesbutikk etc , kun 1 gang i uken, eller om det må bli 2 Har ikke tid til 2 siden det er loads of homework Takk for svar Kim Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Foreslår at du skriver en mail, hvor du spør pent om det er noen åpninger som passer din situasjon. Om det er det, spør om det er mulig å kunne komme og levere enn jobbsøknad. Ofte så er det en del slike muligheter. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Avisbud er engang i uken, hvis du bor i Trondheim så trenger jeg en til å ta over min rute. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Burde være mulig, i hvertfall hvis du er villig til å ofre lørdagen. Mange butikker som har åpent da. Men vær forberedt på at du kan bli spurt om å jobbe ferier også. Lenke til kommentar
radiofish Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Ok, skal til geilo i ferier og helger, derfor jeg må jobbe. (stå snøbrett der) Takk for svar, søker nå pga positive svar =) Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Avisbud er engang i uken, hvis du bor i Trondheim så trenger jeg en til å ta over min rute. Dårlig betalt i forhold til innsats, ta en butikkjobb istedet. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg villet hatt kroner ikke pesetas de ligger så dårlig ann nå Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 se på finn.no og nav.no Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Du må nok regne med å jobbe litt mer enn èn dag i uken, kanskje 2-3 inkludert helgearbeid. Det fins mange forskjellige jobber der ute for studenter der du kan jobbe 2-3 ganger i uken, det handler bare om å finne de rette stedene. Jeg foreslår at du spør f.eks på Rimi, Rema og andre slike butikker og forretninger om de trenger arbeidskraft. Da opplyser du om situasjonen du er i med at du ikke kan jobbe så mye, men at du er motivert til å jobbe godt Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 det fins jobbar der du kan jobbe 1 kveød og annen hver helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå