david_ho86 Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Jeg tenkte jeg skulle bestille noen deler fra datorbutiken.no, men det er vist noen som har hatt problemer med shopen, er det noen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
hmm Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Bare positive erfaringer med dem herifra. [ Denne Melding var redigert av: hmm på 2001-10-11 15:15 ] Lenke til kommentar
Supradog Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 har ikke hatt noen problemer med noen av tingene jeg har bestilt derifra. ikke med leveringstider og sånne ting heller. Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Måtte sende tilbake en defekt IBM disk. Det tar sinsykt lang tid (toll etc. da de har lagret i sverige, venter enda i spenning) + de har skremmende mange kriterier som må oppfylles til punkt og prikke. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Negativt: Treg levering, de vet ikke når de får inn varer de ikke har på lager (gjalt ihvertfall i mitt tilfelle), de er svenske, og skjermen jeg kjøpte derifra ble kaputt :~( Positivt: prisene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 20. oktober 2001 Del Skrevet 20. oktober 2001 jeg har bestilt ett par ting derfra og har bare positive opplevelser. en del venner av meg har også bestillt derfra og har ikke hatt noen problem. en venn av meg bestillte en PC derfra og fikk det raskt og greit i posten, han fikk til og med den bedre prosessorvifte enn han hadde bestilt en av vennene mine måtte en gang sende tilbake en hovedkort og noe defekt ram, det tok litt tid før han fikk det igjen men han fikk de tilbake og det virka helt fint. Lenke til kommentar
david_ho86 Skrevet 22. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2001 må jeg betale mer enn prisen og frakt (150kr) for å få det inn i norge? (pakken blir på over 16 kilo!!!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 når jeg fikk det fra datorbutiken måtte jeg bare betale ett 30kroners gebyr pga. det kom fra utlandet. mer ble det ikke på meg (ikke så tung pakke). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå