-deleted- Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Vel, hva mener du at jeg skal gjøre da? Vil uansett vente hvertfall 2 uker først, for å se om jeg har godt opp noe i heletatt. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Lese artikkelen. Hvis du spiser 4000kacl hverdag i 7 dager, så vil du nok gå 1kg opp på 1uke. (helt sikkert 200g muskler og 800g fett) Hvis du går opp 1kg på 4 uke så blir det helt sikkert 800g muskler, 200g fett. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Oppdatert førstepost. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Lenge siden det har skjedd noe i denne tråden. Uansett så sa jeg i førstepost at jeg ikke skulle ta vekten 7. mars, men jeg kunne ikke dy meg (selvfølgelig). Poenget er at dette går som smørr Jeg har gått opp og jeg skal fortsette med det, selvom det noen ganger kan være vanskelig. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Er det denne kostholdsplanen du bruker?: Frokost: - 2 brødskiver med pålegg. - 4-8 dl h-melk + Vitaminer Lunsj: - 2 brødskiver med pålegg. - ~100 gram cashew nøtter/~100 gram chilli nøtter. + Vann/is-te Formiddagen: - 2 egg stekt i panne/eller annet. - 4-8 dl h-melk. + 1 proteindrikk Middag: - Spiser det jeg får servert. - 4-8 dl h-melk. Kvelds: - 2 proteindrikker (Vurderer å ta bort en proteindrikk her). - 2 brødskiver med pålegg. + valgfri Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Denne bruker jeg nå: Frokost: - 1 brødskiver med pålegg. - 5 dl h-melk - Vitaminer Lunsj: - 2 brødskiver med pålegg. - ~100 gram peanøtter. - drikke? Formiddagen: - 2-4 egg kokt/stekt i panne og 2 brødskiver med Peanøttsmørr. - 5 dl h-melk. Middag: - Spiser det jeg får servert. Kvelds: - 2 proteindrikker - 2 brødskiver med pålegg (Peanøttsmørr). - 10 dl h-melk. + valgfri? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Spiser jeg nok fortiden? kostholds-planen ligger i førstepost. Tror dere det er nok til å gå opp rundt 1. kilo i uka? De forrige kostholds-planene var bare tull og vas. enten så fulgte jeg den ikke ordentlig ellers så gikk jeg ikke noe særlig opp i vekt. Har akkurat lagd en ny kostholds-plan (førstepost) som bør hjelpe på. noen som kunne regnet ut kalori snittet i den? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Heisann Jeg satt og leste litt her inne på forumet og mekka en ny kostholds-plan. Jeg regna ut at med den får jeg ca. 4680 kalorier. Lurer litt på om det er bra farlig Frokost: 2 Brødskiver med ost 1 Brødskiver med syltetøy 1 Glass sjokolademelk Lunsj: 2 Brødskiver med ost/kjøtt 1 Glass saft Formiddagen: 1 Brødskiver med syltetøy 1 Glass sjokolademelk Middag: Det som blir servert 1 Glass sjokolademelk Kvelds/trening: 2 Egg 1 Banan 2 Protein drikk Natt: 1 Grandiosa pizza (3-4 ganger i uka) 1 Glass sjokolademelk / 2 Egg 1-2 ss olivenolje til hvert måltid (3-4 ganger i uka) ++ annet for å fylle opp uten pizza Kalorier 4680 (Pizza) / 4480 (Egg, olivenolje) Har egentlig litt lyst til å prøve det ut Får se om jeg får begynt innen neste uke. Endret 31. juli 2010 av cratrooper Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Vekta kommer du hvertfall til å øke av det der, du får nok i deg nok proteiner også ser det ut som, Go for it, såfremt du ikke bryr deg om at du kommer til å legge på deg en del fett såklart. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Skal tenke på det. Er veldig usikker på olivenolje. Skjønner ikke hvordan folk får det i seg Fett har jeg bare godt av Edit: Hva tjener man best på? 1 ss med margarinsmør eller 2-3 ss med olivenolje når jeg steker egg? Selv tipper jeg olje ----------------------------------------------------- Har bestemt meg for denne Frokost: 550 kcal 2 Brødskiver med ost 1 Glass sjokolademelk Lunsj: 550 kcal 2 Brødskiver med ost/kjøtt 1 Glass sjokolademelk Formiddagen: 400 kcal 1 Brødskive med syltetøy 1 Glass sjokolademelk Middag: 650 kcal Det som blir servert 1 Glass sjokolademelk Kvelds/trening: 1300 kcal 4 Egg 1 Banan 2 Protein drikker Natt: 1050 kcal 2 Pakker med nudler 1 Glass sjokolademelk Smør skal brukes på alle brødskiver. Nøtter kan tas når ønsket. Drikk helst etter måltidene, saft/sjokolademelk. Unngå lettprodukter, godterier og fiber. Kalorier 4500 Endret 4. august 2010 av cratrooper Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Da har jeg fått inn produktene og har så vidt begynt Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hva er vekta på nå da? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Etter den uka som har gått nå veier jeg 54.6 kg. Jeg har altså gått opp litt over 1 kg. Så kostholds-planen funker kjempebra den. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Sliter du ikke noe helt sykt med å få i deg alt? Slikt jeg ser det så ligger vedlikeholdsgrensen din på godt under halvparten av det du spiser, noe som neppe kan være helt sunt. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Sliter og sliter, blitt vandt til det nå og har faktisk kutta ut en pose med nudler pga det ble for mye, så får ikke i meg mer enn 4000 kalorier. Ja jeg vet, sykt? Men nå skal jeg jo opp 10-15 kg og har bare lyst til å bli ferdig med det. Det ble bare for mye for meg å prøve å trene ved siden av for å få muskler istedenfor fett. Har tenkt til å trene etter at jeg har fått opp vekta et lite stykke, hvis det er aktuelt da. En ting til, selv om jeg ikke fikk i meg alle måltidene i den uka som gikk pga. jobb, så har jeg gått opp over 1 kg. Det sier litt om hvor mange kalorier jeg får i meg. Hvilket måltid som er verst er nok om kvelden Men hvis jeg tar proteindrikkene først, så går det som regel bra. Edit: Mye av produktene jeg hiver i meg har sykt mange kalorier og fysisk sett er det ikke så mye å spise. Eks: 1 proteindrikk er på 2 dl, i den er det 400 kalorier. Endret 22. august 2010 av cratrooper Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jaja, er målet ditt å se ut som en bolle så er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Haha, care ordner seg Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 56 Kg nå. Har ikke fulgt kostholds-planen 100%, så begynte i dag. Og regner med at jeg går opp 0.5 kg mer i uka. Dermed sparer jeg kanskje 1 måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå