Anders94 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hei! Eg skulle prøve counter strike 1.6 i går, men skjermen begynte å blinke (flickering) så skiftet eg render til software og da sluttet det å blinke. så googlet eg problemet og fant ut at mange hadde akkurat det samme problemet. Eg fant dette "Ok finally got CS working with OpenGL. Heres what I did with my graphics adapter (hopefully something similar will help others). Apparently (at least with Intel) the new win7 drivers did not include OpenGL in them. All I had to do was download the latest driver package from Intels website and install it in compatability mode for windows Vista. Now playing CS :]. .. took quite a few tries. make sure the computer doesnt try to revert back to a different driver. also, when I finally did get the vista driver installed correctly, It had to restart like 3 times" Eg forstod ikkje helt og ber om hjelp Håpe på raske og gode svar Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Du må laste ned en ny driver til skjermkortet ditt. Hvilket skjermkort har du? Om du ikke vet, fortell hvilken PC du har (modell). Lenke til kommentar
Anders94 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 fant ut dette, så trenger ikkje flere svar takker for svare TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå