Pysj Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Om få dager vil selskapet sannsynligvis vise frem en mobiltelefon - i Kina. Les mer Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Herregud, Ophone? Gleder meg til Acer lanserer sin Ephone, mens HP kommer slengende med sin Uphone. Så kommer vel en eller annen perifer asiatisk produsent med Yphone, mens Tandberg gjenoppstår og slipper ÆØÅphone bare fordi de er så helvetes norske. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hehe. ÆØÅphone hadde jeg kjøpt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hehe. ÆØÅphone hadde jeg kjøpt. Jeg og Prøv å få utlendinger til å uttale navnet på den Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Herregud, Ophone? Gleder meg til Acer lanserer sin Ephone, mens HP kommer slengende med sin Uphone. Så kommer vel en eller annen perifer asiatisk produsent med Yphone, mens Tandberg gjenoppstår og slipper ÆØÅphone bare fordi de er så helvetes norske. Hehaha. Jeg skal ha ÆØÅ-phone Lenke til kommentar
maedox Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hahaha, hvorfor i svarte skal de konstruere sånne latterlige navn som ingen husker. Det er "bad for business"! OPhone? Er de høye? Hvorfor ikke Dell Axim "noe", eller lignende som folk kanskje kan forbinde med Dell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg