Bluebeans Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Heisann. Har sett rundt i forumet her og funnet en del tråder. Av de trådene fra tidligere i år virker det som om det har blitt plukket ut klare favoritter, f.eks. LG3000, som dessverre ser ut til å være et utgått produkt. I de nyere mer oppdaterte trådene virker det som om det er ny konklusjon om hva som er best for hver tråd. Vil derfor prøve å komme med min situasjon for å se om jeg blir litt klokere. Som sagt ønsker jeg en 32" i billigste prisklasse. Kan strekke meg til 4500,- om det skulle være stor forskjell. Det vil bli brukt mest til PS3 og DVD. Vet dessverre ikke hvordan TV-uttak det vil være i den nye leiligheten, men tror det er sånn gammeldags "rund sak". To HDMI-utganger vil nok holde for meg. Kommer nok til å koble til laptopen en del, men det er ikke et krav at den er tilpasset til dette. Jeg er egentlig ikke så veldig kresen på bildekvalitet, så lenge den er akseptabel. Det er elkjøp rett ved siden av leiligheten, så veldig fint de har den inne der. For meg ser alle TV-er like ut, men jeg er i utgangspunktet glad i Samsung, men mye varierende erfaringer med Samsung-TVene har jeg inntrykk av. Håper dette gir ett inntrykk av mitt behov, og jeg må beklage hvis folk begynner å bli leie av disse billig-TV trådene. Jeg klarer bare ikke trekke noen konklusjon utifra trådene som har vært de siste månedene. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå