Flaskepost Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg har lisensen, men cd`n er borte borte. Er det noen steder jeg kan laste ned spillet uten å måtte betale for det? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Som vi har lov til å linke til her? Neppe. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Er det ikke lov til å linke til nedlastingssider om det er lov til å laste dem ned? jaha.... meeeen....fins det da? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Du kan laste ned ulovlig, men om du har lisensen har du jo betalt for spillet.... Så om du allerede har betalt, tærer det vel ikke så utrolig på samvittigheten? Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Du kan laste ned ulovlig, men om du har lisensen har du jo betalt for spillet.... Så om du allerede har betalt, tærer det vel ikke så utrolig på samvittigheten? Nei, det hadde ikke tært på min samvittighet. Problemet er at jeg ikke kan noe om sånt Jeg er ikke flink til å lete etter ting, har ikke nedlastningsprogrammer som f.eks. piratebay, så jeg må ha en side der det står download og så skjer nesten alt av seg selv Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 bittorrent.com I utgangspunktet fullstendig legalt. Resten finner du ut selv ved hjelp av Google.com. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Takker for svar Men jeg fikk låne cd-plata til en venn Så da har jeg det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå