Shruggie Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg har i det siste sett at flere produkter dukker opp med feil priser hos Pixmania i prisguiden. I tillegg dukker de noen ganger opp med flere oppføringer. Hva er dette for noe? I bildet nedenfor ser dere oppføringen for 1.5tb Seagate HD. Pixmania har tre oppføringer, hvor den DYRESTE er 952. Samtidig sier pixmania.no at denne disken koster 972,-, men med en rabatt de kjører akkurat nå kommer den på 923. Med andre ord sirkulerer det FEM priser. Hvilken er riktig, og hvordan får Pixmania lov til å føkke med prisguiden på denne måten? Trenger vel ikke nevne at tilliten til prisguiden går kraftig ned når slike ting skjer... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hei! Skal ta og høre med Pixmania jeg. Vet de kjører kampanje for tiden, om det er noe der som gjør det så skal vi få det fikset. Lenke til kommentar
digitalmilla Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hei! Skal ta og høre med Pixmania jeg. Vet de kjører kampanje for tiden, om det er noe der som gjør det så skal vi få det fikset. Kjempebra, er spent på Pixmania sin tilbakemelding. Poster du det her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg