KarmaZ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Etter å ha benyttet meg av bet. Finansiering hos Komplett, og jeg bemerker meg om at det ender som 36 mnd. ned betaling, uansett om jeg ønsker 12 mnd. Er dette en måte i å tjene ekstra penger? For som også Komplett legger til, at jeg selv kan bestemme hvor mye jeg ønsker å betale i måneden. For min del blir det mer surr når jeg ikke har faste summer å betale utfra, og når utganspunktet ikke er korrekt med betalingsplanen min blir det bare surr. Har tatt kontakt med de, men de skriver bare det samme hver gang, at jeg selv bestemmer. Og de må sette det tilbake til 12 mnd, etter mitt ønske. Både rente og mer penger i kassa blir det hvis nedbetalingen er 36 enn 12 mnd. Andre synspunkter? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Etter å ha benyttet meg av bet. Finansiering hos Komplett, og jeg bemerker meg om at det ender som 36 mnd. ned betaling, uansett om jeg ønsker 12 mnd. Er dette en måte i å tjene ekstra penger? For som også Komplett legger til, at jeg selv kan bestemme hvor mye jeg ønsker å betale i måneden. For min del blir det mer surr når jeg ikke har faste summer å betale utfra, og når utganspunktet ikke er korrekt med betalingsplanen min blir det bare surr. Har tatt kontakt med de, men de skriver bare det samme hver gang, at jeg selv bestemmer. Og de må sette det tilbake til 12 mnd, etter mitt ønske. Både rente og mer penger i kassa blir det hvis nedbetalingen er 36 enn 12 mnd. Andre synspunkter? Det er bare å betale mer pr mnd det, så vil løpetiden bli kortere. Fordelen er at om du en dag har lite penger for den måneden, så kan du da betale et mindre beløp, enn om du hadde hatt 12 mnd nedbetaling. Men selvsagt så ønsker Komplett at du betaler lite og lenge. De tjener da ikke bare på rentene, men også på månedsgebyrene. Mitt råd: Betal så fort ned lånet som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå