Psykl0n Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Hei! Har funnet ut at jeg skal investere i et digitalt trommesett. Mine krav: - Skal ha det som et vanlig digitalt trommesett har. - Basstromme-plate/sensor og ikke bare pedalsensor da jeg skal sette opp trommesettet med dobbeltpedal. - Mulighet for å endre på hver enkelt komponent i trommesettet, både på lyden og på hvor de skal stå. - Kan koste alt fra 0-9000 kroner for trommesettet, dobbeltpedal går utenom det. - Gjerne litt for viderekommende, er ikke helt grønn når det gjelder trommer. - Nei, jeg har ikke mulighet for å kjøpe akustisk istedet bare så det er sagt. - Ikke Roland HD-1 da jeg prøvde dette i en butikk på sandvika Storsenter og dette falt absolutt ikke i smak. Hvis det er noe jeg har glemt så blir dette skrevet opp her. På forhånd, takk! Endret 15. august 2009 av simensk Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Roland TD-3 både høres bra ut og er godt å spille på. Men digitale blir jo uansett veldig kunstig i forhold til akustiske.. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Roland er kvalitet, og et sikkert valg. Selv kjøpte jeg TD6, men modifiserte det litt, bl.a. kjøpte jeg Roland VH-11 hihaten, som monteres på vanlig hihat stativ. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Takk for svar! Har på en måte funnet det jeg er ute etter, men er fprtsatt usikker siden da må jeg øke budsjettet mitt. Har sett på Yamaha DTX special og ikke standard. Jeg vil helst ha med en ekstra cymbal som det er i Yamaha DTX, men skal se nærmere på Roland TD3. Er det mulig å legge på cymbaler selv? Hadde vært kult med en ekstra crash og/eller splash. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Da skal jeg bestille Roland TD-9. Har fått utvidet budsjettet så det er ikke noe problem. Bestiller vel i løpet av 1 eller 2 uker. Lenke til kommentar
Bykle Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Da skal jeg bestille Roland TD-9. Har fått utvidet budsjettet så det er ikke noe problem. Bestiller vel i løpet av 1 eller 2 uker. hvor er det billigst å handle trommer fra? Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Besilte Roland TD-9K hos musikkborsen.no for 12000,- Lenke til kommentar
Bykle Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Besilte Roland TD-9K hos musikkborsen.no for 12000,- Hva er bedre med TD-9K i forhold til TD-4K Digitalt trommesett ? er i tvil om hvilken jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå