Konamixx Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Han mente vel heller at har du først tatt en prestige tar du fort de 9 neste. Var iværtfall sånn med meg på MW. Blir nok å ta 10 Prestige på dette også, eller iværtfall fortsette å prestige mens jeg enda spiller. Man har jo Intervention, Sleight of Hand,Stopping power og steady aim på level 1 uansett. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg fant ut en liten ting når jeg leste på cod wikien her. Å ta weapon challenges før man prestiger er i grunn utter waste fordi det er 4 titles som man ikke kan få til hvert våpen før man prestiger. Det er: 500 kills, 250 headshots, 2500 kills, 2500 headshots. Etter å ha kikket på den siden der fikk jeg en skikkelig stygg følelse av at det kommer til å ta flere år før man klarer alle challengesene Lenke til kommentar
Deadlocks Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er på 64 prestige nå, lurer på om jeg skal gå rett på en ny runde eller vente. er ikke mye å lure på. Når du først har startet prestige kan du ikke sette det på vent. Nå stopper det vel ikke før lvl 70 på 10. prestige Feil. Du kan stoppe på den prestigen du vil selv. Men ja, du mister alt untatt titles og emblems for hver gang. Tjaa, kan jo stoppe på 70 Prestige 1 og kose seg med Akimbo 1887 (Som er så saklig altfor bra) og AK, men på den annen side, kan jo være like greit å prøve å kjøre gjennom alt som er så fort som mulig. Tror nok jeg trykker Prestige så fort jeg kan Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvis 1887 er den hagla, så er du dust i trynet om du bruker den i akimbo. Får lyst til å slå gjennom skjermen når det jogger en fitte rundt hjørnet med hagle akimbo. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Vis man kun får nye "titler" og avatarer ved å ta prestige, hva er da vitsen? Da kan man like så godt bare være level 70, og ha alle det beste våpnene og perksene Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 dersom man klarer 2500 headshots med hvert våpem burde man seriøst legge seg inn på avvenningsklinikk Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvis 1887 er den hagla, så er du dust i trynet om du bruker den i akimbo. Får lyst til å slå gjennom skjermen når det jogger en fitte rundt hjørnet med hagle akimbo. HELT ENIG.. Latterlig at dette er mulig, altfor lett å drepe. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen som er med på å samle litt stjerner på Special Ops akkurat nå? (jeg er veldig god, men sliter på veteran alene) Har så sykt lyst til å unlocke Echo ops Xbox 360 gamertag: magenuss er klar for å sitte i en del timer Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvis 1887 er den hagla, så er du dust i trynet om du bruker den i akimbo. Får lyst til å slå gjennom skjermen når det jogger en fitte rundt hjørnet med hagle akimbo. HELT ENIG.. Latterlig at dette er mulig, altfor lett å drepe. Det er imo ultimate n00b play ^^ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Vis man kun får nye "titler" og avatarer ved å ta prestige, hva er da vitsen? Da kan man like så godt bare være level 70, og ha alle det beste våpnene og perksene Man får nye callsigns og emblems. Det er vitsen Samt flere challenges. Man trenger kun å prestige én gang for å få tilgang til samtlige prestige challenges (er en del) hvis jeg ikke tar feil. Endret 2. desember 2009 av Feh Lenke til kommentar
Deadlocks Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvis 1887 er den hagla, så er du dust i trynet om du bruker den i akimbo. Får lyst til å slå gjennom skjermen når det jogger en fitte rundt hjørnet med hagle akimbo. HELT ENIG.. Latterlig at dette er mulig, altfor lett å drepe. Det er imo ultimate n00b play ^^ Hehe, det er sant at den er altfor god og alt det pisset der, men alle andre løper rundt med de, hvorfor ikke svare i samme mynt? Synes det er ganske digg å tube endel folk om jeg kommer på en server full av tubers, betyr ikke at jeg er en av de som bruker det fast. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Noen som er med på å samle litt stjerner på Special Ops akkurat nå?(jeg er veldig god, men sliter på veteran alene) Har så sykt lyst til å unlocke Echo ops Xbox 360 gamertag: magenuss er klar for å sitte i en del timer wow, den første som faktisk kommer med 360 gamertag..trodde det bare var PC og ps3 brukere her:P Vel om du vil prøve å finne folk å spille med bør du sikkert finne en tråd med MW2 spillere til 360..selv er jeg PS3 bruker å fant en haug med online "venner" å spille med på en MW2 PS3 tråd Endret 2. desember 2009 av xitto Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 wow, den første som faktisk kommer med 360 gamertag..trodde det bare var PC og ps3 brukere her:P Jeg spiller Xbox Noen som er med på å samle litt stjerner på Special Ops akkurat nå?(jeg er veldig god, men sliter på veteran alene) Har så sykt lyst til å unlocke Echo ops Xbox 360 gamertag: magenuss er klar for å sitte i en del timer Megmegmegmeg! Legger til i morra ..Er jeg den eneste som ikke kan fordra Afghan? Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 jeg hatet den før, men var mange litt sånn "offmap" plasser som ingen tar deg på ! spille hardcore og la 5 passere, for å så tømme et skudd i hver av deres rygg Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Alltid likt Afghan. Gjør det sjelden spesielt bra på mappet, men synes det er artig å spille fordi det ikke er så usansynlig mange idiotiske plasser å gjemme seg der. Er stort sett bare rundt der hvor det vanligvis er B på domination det kan være køddent, men stort sett går det fint. Karachi og Derail er mine hatmaps #1. Skifter en lobby til en av disse stikker jeg eller leaver et game dersom jeg kommer i de. Er alt for mange lure drittplasser å gjemme seg på. Funker ikke å storme, funker ikk å snike for man blir alltid tatt av en eller annen sopp som har gjemt seg eller står på et helt fucka sted man aldri hadde tenkt på å sjekke. De jeg liker desidert best er: 1. Favela 2. Skidrow 3. Afghan 4. Sub Base 5. Highrise Leste også på wikipedia at neste "map pack" ikke kommer før til våren. Bummer. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Vill forresten anbefale en youtube-channel for de som liker å se litt full-match-gameplay med kommentarer. Han som spiller heter Hutch, og har mye bra å si i filmene sine sammen med litt solid gameplay. http://www.youtube.com/user/shaun0728?blend=1&ob=4#p/u Verdt å sjekke ut hvis du kjeder deg! Lenke til kommentar
12345689 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvis 1887 er den hagla, så er du dust i trynet om du bruker den i akimbo. Får lyst til å slå gjennom skjermen når det jogger en fitte rundt hjørnet med hagle akimbo. Haha, så enig, skjønner ikke hvordan IW tenkte når de gjorde hagle til secondary, selvfølgelig kommer alle til å bruke det da... Men det jeg er mest sjokkert over er at for å få akimbo på hagle trenger man 10 kills, når det gjelder normale handguns trenger man 100. 10 kills for å få noe så sykt? Det blir for dumt! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Men det jeg er mest sjokkert over er at for å få akimbo på hagle trenger man 10 kills, når det gjelder normale handguns trenger man 100. Det er vel gjerne 50 for å få Akimbo handgun. 100 for å få tactical knife. Men men, jeg ser poenget ditt og er helt enig. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg ser på killcam kun om jeg ikke fikk med meg hvem som skjøt meg. Edit: Gjør Ninja (ikke pro) at man ikke høres så godt? Ninja gjør deg usynlig for hearbeat sensors. Ninja Pro derimot er som dead silence i COD4, altså at du ikke lager lyd når du går/løper. Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg ser på killcam kun om jeg ikke fikk med meg hvem som skjøt meg. Edit: Gjør Ninja (ikke pro) at man ikke høres så godt? Ninja gjør deg usynlig for hearbeat sensors. Ninja Pro derimot er som dead silence i COD4, altså at du ikke lager lyd når du går/løper. Og jeg bare elsker det. Bruker alltid ninja (pro)og coldblooded (pro) sammen med silencerpå på de fleste av mine våpen er jeg nesten alltid usynlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå