Attityd Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Prøver meg på hardcore nå. Får man mer XP av det? Endret 2. desember 2009 av Attityd Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ikke mer xp nei, men er mye mer underholdende. SPESIELT som sniper. Dør som oftest av ett skudd + ingen killcam. hardocre er en snipers drøm. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 hardcore er moro uansett hva man er. UAV/ heartbeat sensor osv blir mye mer taktisk viktige og alt av perks må velges med mer omhu og ikke bare på faen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hardcore, hvis du velger riktig oppsett, høres ut som en campers drøm. Dvs. Random våpen m/silencer, cold blooded, ninja. Er jo umulig å finne deg såfremt de ikke bruker thermal eller heartbeat. Endret 2. desember 2009 av Feh Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Men likevel er det færre campere i hardcore enn non-hardcore. De fleste hardcore spillene jeg har spilt (ganske mange) så er folka vennlige, whiner nesten aldri, alle spiller "fair". Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ikke mer xp nei, men er mye mer underholdende. SPESIELT som sniper. Dør som oftest av ett skudd + ingen killcam. hardocre er en snipers drøm. Greia er jo at det ikke finnes harcore FFA. Skal jeg spille sniper syns jeg FFA er mye mer morsomt enn team deathmatch. Med Intervension + stopping power dør ca alle av ett skudd uten hardcore også. Menn killcam ja.. jævlig irriterende Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvem ser på den uansett? Jeg spammer F knappen hver gang jeg dør så jeg kan spawne på nytt fortest mulig uansett. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvis jeg lurer på hvor i svarte huleste jeg ble skutt fra så ser jeg den. Ganske mange som ser det virker det som. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hardcore, hvis du velger riktig oppsett, høres ut som en campers drøm. Dvs. Random våpen m/silencer, cold blooded, ninja. Er jo umulig å finne deg såfremt de ikke bruker thermal eller heartbeat. Poenget med Ninja er jo at du ikke vises på Heart Beat Monitor. Med Cold Blooded vises du heller ikke like godt med thermal som du normalt sett gjør. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Jeg ser på killcam kun om jeg ikke fikk med meg hvem som skjøt meg. Edit: Gjør Ninja (ikke pro) at man ikke høres så godt? Endret 2. desember 2009 av boffeeen Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg klarte det missionet med huset å løpe ned åkeren på veteran no:D endelig:) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noken som har tatt på prestige mode enda? Litt surt å miste alle våpena men... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noken som har tatt på prestige mode enda?Litt surt å miste alle våpena men... Nope. Har bestemt meg for at jeg skal complete samtlige perk challenges først siden noen av de tar satans lang tid å bli ferdige med (eks: lightweight) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hva er formålet med challenges? Fant ut at jeg er ferdig med nesten alle til M4A1. Fatter ikke hvordan det skal være mulig å klare så mye til alle våpnene. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Du mister jo alle perks da... så du må uansett ta dei på nytt... Lenke til kommentar
Deadlocks Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er på 64 prestige nå, lurer på om jeg skal gå rett på en ny runde eller vente. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har nettopp starta på prestige... er vel lvl 8 igjen ca. Må man opp til 70 igjen, også starte på nytt? og på nytt og på nytt? 10 ganger? Mister man alle våpen, perks, challenges osv for kvar gang? Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er på 64 prestige nå, lurer på om jeg skal gå rett på en ny runde eller vente. er ikke mye å lure på. Når du først har startet prestige kan du ikke sette det på vent. Nå stopper det vel ikke før lvl 70 på 10. prestige Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Du mister jo alle perks da... så du må uansett ta dei på nytt... Poenget er å unlocke alle emblems/titles for perk challenges så jeg slipper å gå igjennom halvparten av de på nytt som jeg har kommet ganske langt på... Er en del perks jeg aldri kunne tenkt meg å bruke seinere, så derfor tar jeg challengene nå mens de er godt i gang for å få titles og emblems så slipper jeg å bruke de perksene noe mer etter prestige. Er Expert på våpen som tar desidert lengst tid å kjøre igjennom. Pluss at man er så og si avhengig av red dot eller holographic (untatt sniper rifles) for å få noe god headshot/bodyshot ratio. Jeg merket hvertfall med ACR da jeg byttet fra holographic til tube fikk jeg ikke ett eneste headshot på tre runder (ca. 60 kills). Satt på holographic igjen så raste det av gårde igjen med headshots. Jernsiktet er rett og slett elendig. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Er på 64 prestige nå, lurer på om jeg skal gå rett på en ny runde eller vente. er ikke mye å lure på. Når du først har startet prestige kan du ikke sette det på vent. Nå stopper det vel ikke før lvl 70 på 10. prestige Feil. Du kan stoppe på den prestigen du vil selv. Men ja, du mister alt untatt titles og emblems for hver gang. Endret 2. desember 2009 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå