CombatPsycho Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ta på deg javelin, hold inn "G". Mens du holder inn trykker du på "2". Når du da slipper "G". er den klar til å skytes ut ^^ Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hva synes folket om Javelinglitchen da? Det er litt komisk å springe rundt som en selvmordsbomber, men det er ganske billig.. Spesielt plagsomt er det når *alle* bruker det i Rust FFA. (Javelinglitch: Bytt våpen til Javelin, armer en Semtex og bytt tilbake til Javelin uten å kaste Semtexen. Når du blir drept vil Javelinen av en eller annen grunn gå av og alle fiender rundt deg får en trist skjebne.) Nettopp lvl 50. Funker det på PC også? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Tror ikke at man kan bli utestengt på grunn av misbruk av denne typen "feil" i spillet, har i hvert fall aldri hørt om noen det har skjedd med. Selv har jeg lagd en klasse med riot shield + blast shield som jeg bruker når jeg ender opp sammen med en gjeng som bruker glitchen. Overlever det meste av eksplosjoner med den kombinasjonen. Det er litt morsomt at cirka halvparten ikke inser at perken Danger Close er en viktig del av oppskriften... Endret 1. desember 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
HCG Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 For dere som har det på PS3: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1178531 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1171843&hl= Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ninja perken funker hvertfall ikke hos meg, utrolig irriterende Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ninja perken funker hvertfall ikke hos meg, utrolig irriterende På hvilken måte da ? Visst personer hører fotstegene dine så er det på grunn av at du ikke har hatt nok nærkamp kills med ninja perk enda. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ninja perken funker hvertfall ikke hos meg, utrolig irriterende Lyddemper må du også ha Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Mener å ha hørt at Ninja perk er litt bugga. Noen ganger så kan det hende at man dukker opp på HB-sensoren til fienden. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Mener å ha hørt at Ninja perk er litt bugga. Noen ganger så kan det hende at man dukker opp på HB-sensoren til fienden. Er nøyaktig der jeg blir tatt, på HBS, jeg har coldblooded og ninja og våpen med lyddemper, men ser på killcam at han faktisk så en rød prikk på HBS sin, utrolig iriiterende Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er overbevist om at det samme skjedde med meg ... Men jeg fant ut det beste var at jeg bare gikk å la meg Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Dette hadde dere ikke trodd var mulig tenker jeg. Knife throw 2 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Dette hadde dere ikke trodd var mulig tenker jeg. Knife throw 2 Klassiker Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Unable to connect to host. Hva kan problemene være? (når man inviterer steam venner, eller joiner) Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) 3 millioner views. Sykt. @mushroom Sjekket NAT greia ? Endret 1. desember 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 3 millioner views. Sykt. @mushroom Sjekket NAT greia ? Jupp. Nat is open Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Dette hadde dere ikke trodd var mulig tenker jeg. Knife throw 2 den første der har jeg sett før, passe flaks i ræva, for knivkasteren altså xD nr 2 derimot aldri sett før, den var enda mer insane :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Den nr to var syk, igjennom campe plassen til noobs jo. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Se filmen hos Youtube Når får man javelin? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Lvl 50 ble det nevnt på forrige side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå