Feh Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det er bare å holde musepekeren over de forskjellige camoene når det er på "create a class" så ser dere hvordan de ser ut... Og @ dTd så må du bytte m4en din (primary) med den m4en som droppa og så tilbake for å få mer ammo hvis jeg ikke tar feil. Jeg tror også man plukker opp ammo dersom du dreper en fyr med payback. Jeg vet hvertfall at noen ganger så plukker jeg faktisk opp ammo fra døde (uten å bruke scavenger) så jeg antar at det skjer ved paybacks. Har marksman V på samtlige (VIII på et par) assaultrifles, men er ACR jeg har desidert flest headshots med. AUGen er grei nok, men man løper treigere med LMG enn assault-rifle så det er sjeldent jeg bruker LMGs. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Syns nesten alle camoene er dritstygge unntatt urban og digital.. Ellers bruker jeg ikke camo idetheletatt. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 M4 med Fall: ACR med Red Tiger: Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Arctic er kulest Lenke til kommentar
L4z0rh4x00R Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Arctic er kulest ja, den er ganske kul til å være standard :o Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har fall-kamoen på acr`n min.. men liker red tiger best! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hva synes folket om Javelinglitchen da? Det er litt komisk å springe rundt som en selvmordsbomber, men det er ganske billig.. Spesielt plagsomt er det når *alle* bruker det i Rust FFA. (Javelinglitch: Bytt våpen til Javelin, armer en Semtex og bytt tilbake til Javelin uten å kaste Semtexen. Når du blir drept vil Javelinen av en eller annen grunn gå av og alle fiender rundt deg får en trist skjebne.) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hva synes folket om Javelinglitchen da? Det er litt komisk å springe rundt som en selvmordsbomber, men det er ganske billig.. Spesielt plagsomt er det når *alle* bruker det i Rust FFA. (Javelinglitch: Bytt våpen til Javelin, armer en Semtex og bytt tilbake til Javelin uten å kaste Semtexen. Når du blir drept vil Javelinen av en eller annen grunn gå av og alle fiender rundt deg får en trist skjebne.) Det må prøves ^^ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvilkt nivå må man være på for å få Javelin? 50-ish? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Husker jeg rett, så er det lvl 50. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Den glitchen får forhåpentlig ikke eksistere lenge. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hva synes folket om Javelinglitchen da? Det er litt komisk å springe rundt som en selvmordsbomber, men det er ganske billig.. Spesielt plagsomt er det når *alle* bruker det i Rust FFA. (Javelinglitch: Bytt våpen til Javelin, armer en Semtex og bytt tilbake til Javelin uten å kaste Semtexen. Når du blir drept vil Javelinen av en eller annen grunn gå av og alle fiender rundt deg får en trist skjebne.) o nice, skal prøves og utnyttes... x] Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Utnyttelse av glitcher er brudd på rettningslinjene til xboxlive. Derfor risikerer man utestengelse dersom man gjør det. Bare en advarsel. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Xbox live ja.. Hvem passer på systemet på PC? Ingen.. Ingen admins på serverne, ikke noe punkbuster.. Eneste er vel VAC, men den bryr seg ikke sålenge det er en del av spillet Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Utnyttelse av glitcher er brudd på rettningslinjene til xboxlive. Derfor risikerer man utestengelse dersom man gjør det. Bare en advarsel. Hvordan avgjør de om det er med vilje eller ikke? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 At du har brukt glitchen 15 ganger iløpet av en match sier det seg jo selv at det er med vilje... Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Utnyttelse av glitcher er brudd på rettningslinjene til xboxlive. Derfor risikerer man utestengelse dersom man gjør det. Bare en advarsel. Hvordan avgjør de om det er med vilje eller ikke? Konsekvent bruk av en glitch blir ofte lagt merke til. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 HAr aldri hørt om noen som har blitt bannet for annet enn modifiserte konsoller. Men jaja, man klarer da å vinne uten bruk av glitcher Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg bruker rapporterings funksjonen til xbox live på alle jeg ser som gjør dette. Konsekvent. Latterlig teit at de sitter i lobbyen etter matchen og sier at de ikke viste hva de gjorde når de presterte å sprenge seg selv 15 ganger i løpet av kampen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hmm tror ikke dette virker på PC.... Går ihvertfall ikke boom her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå