Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Bare det? Jeg har seks tentamener på rad jeg, begynner i morgen og slutter neste tirsdag :mad:

Er ikke det forbudt ?

Skal det ikke være 3 prøver hver uke ?

 

Datt litt off topic, men måtte bare svare.

Lenke til kommentar

uff.. uff.. uff.. no har jeg dinget 32, på 31 fikk jeg Claymore og da følte jeg at Scavenger Pro var det klare valget, fint å kunne ha 2 claymores ute til en hver tid.

 

Men når jeg dinget 32 og testa AUG fant jeg mitt neste våpen, men pga stort magasin har jeg egentlig ikke brukt for Scavenger og jeg har nødt til å velge grip og har veldig lyst på silencer eller et nytt sikte :/ vanskelig å velge ja :/ 

 

Perk slot 1 har så mye jeg har lyst på, veldig vanskelig... slot 2 og 3 er nesten enkelt valg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Noen som egentlig har fått seg "Fall" fargen på noen våpen, lurer på hvordan det ser ut :p

En masse høstfarger, har brukt copycat på ett slikt.

Mangler selv 90 HS på M4 for Fall.

 

Eksempel:

Fall_Mw2.png

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
uff.. uff.. uff.. no har jeg dinget 32, på 31 fikk jeg Claymore og da følte jeg at Scavenger Pro var det klare valget, fint å kunne ha 2 claymores ute til en hver tid.

 

Men når jeg dinget 32 og testa AUG fant jeg mitt neste våpen, men pga stort magasin har jeg egentlig ikke brukt for Scavenger og jeg har nødt til å velge grip og har veldig lyst på silencer eller et nytt sikte :/ vanskelig å velge ja :/ 

 

Perk slot 1 har så mye jeg har lyst på, veldig vanskelig... slot 2 og 3 er nesten enkelt valg.

Dersom du ikke må ha grip, så synes jeg du kan prøve silencer og red dot, evt. holographic hvis du liker det bedre. Plukka opp en slik AUG på Quarry engang og må si det var rimelig rått og følte ikke no behov for å ha grip når det kom til recoil osv. uansett range.

 

Er uansett bare å prøve seg fram og se hva du liker, og dreper flest med :p

 

Selv om jeg ikke er noe fan av matchmaking opplegget til MW2 så må jeg si jeg virkelig savner spillet nå som jeg ikke får spilt siden noe har skjedd med Steam/PC-en min. Prøvd det meste, inkludert helt clean reinstallasjon av programmet, men får fortsatt Internet / Steam Network connection feil. Så nå er det bare å vente på reply fra support...

Lenke til kommentar
men eksamen på fredag så blir ikke mange timene med gaming denne uka : (

Føler med deg der, har selv en eksamen og en storprøve denne uken.

 

Bare det? Jeg har seks tentamener på rad jeg, begynner i morgen og slutter neste tirsdag :mad:

 

hørtes passe drøyt ut med seks tentamener på rad ja :p

Men nå går jeg på høgskole og da, så hver eksamen er nok noe værre enn tentamener :p

 

Uansett, flere enn meg som syns det er utrolig teit at man ikke kan plukke opp ammo uten scavanger? Så lenge du ikke plukker opp fra ditt eget lik da...

 

atlså jeg har flere ganger gått over og til og med plukket opp andres våpen som er helt like mitt men av like vel ikke fått ammoen dems...

 

For eks. Jeg har en m4 med silencer og et sikte, og dreper en dud som buker m4 og silencer, men får ikke ammoen hans selv om jeg bytter ut mitt secondary weapon. Spør du meg er det passe teit, kunne ihvertfall fått magasinet han har i børsa si :p

 

pga dette må jeg alltid bruke scavanger på vanlig TD, siden jeg enten klarer å overleve en stund eller så bruker jeg silencer som igjen krever flere skudd, legger man på litt høy ping så går det par ekstra skudd pga det tar lenger tid å "gi beskjed" til meg at duden er død... Er helt på trynet.

Lenke til kommentar
uff.. uff.. uff.. no har jeg dinget 32, på 31 fikk jeg Claymore og da følte jeg at Scavenger Pro var det klare valget, fint å kunne ha 2 claymores ute til en hver tid.

 

Men når jeg dinget 32 og testa AUG fant jeg mitt neste våpen, men pga stort magasin har jeg egentlig ikke brukt for Scavenger og jeg har nødt til å velge grip og har veldig lyst på silencer eller et nytt sikte :/ vanskelig å velge ja :/

 

Perk slot 1 har så mye jeg har lyst på, veldig vanskelig... slot 2 og 3 er nesten enkelt valg.

Dersom du ikke må ha grip, så synes jeg du kan prøve silencer og red dot, evt. holographic hvis du liker det bedre. Plukka opp en slik AUG på Quarry engang og må si det var rimelig rått og følte ikke no behov for å ha grip når det kom til recoil osv. uansett range.

 

Er uansett bare å prøve seg fram og se hva du liker, og dreper flest med :p

 

Selv om jeg ikke er noe fan av matchmaking opplegget til MW2 så må jeg si jeg virkelig savner spillet nå som jeg ikke får spilt siden noe har skjedd med Steam/PC-en min. Prøvd det meste, inkludert helt clean reinstallasjon av programmet, men får fortsatt Internet / Steam Network connection feil. Så nå er det bare å vente på reply fra support...

 

Har ikke testa Grip enda, men har selv hørt at det er et "must" når det kommer til slike våpen. Tror ikke at jeg kommer til å gjøre det dårligere med Grip, siden jeg kjente at det var litt vel mye rekyl uten (første light machingun jeg testet). men jeg fikk en god følelse av våpenet og tror jeg kan like det enda bedre med grip, men problemet er at jeg merket fort at jeg "MÅ" ha et nytt sikte på det siden jeg ikke klarte å treffe så mye på avstand med standard siktet, og silencer er ALLTID å foretrekke på min spille stil siden jeg spirenger rundt med både cold blooded og ninja. må vel lære meg til å spille uten forbedret sikte, får se hvordan det går etter litt mer testing, har ikke spillt mer enn et par runder med AUG'en)

 

0_o Syns rekylen på AUG'en var helt forferdelig.. Selv med Grip på..
Synest ikke at den er så alt for gale når man zoomer inn. men snakker du om når man zoomer inn eller fyrer av uten zoom?
Lenke til kommentar
uff.. uff.. uff.. no har jeg dinget 32, på 31 fikk jeg Claymore og da følte jeg at Scavenger Pro var det klare valget, fint å kunne ha 2 claymores ute til en hver tid.

 

Men når jeg dinget 32 og testa AUG fant jeg mitt neste våpen, men pga stort magasin har jeg egentlig ikke brukt for Scavenger og jeg har nødt til å velge grip og har veldig lyst på silencer eller et nytt sikte :/ vanskelig å velge ja :/

 

Perk slot 1 har så mye jeg har lyst på, veldig vanskelig... slot 2 og 3 er nesten enkelt valg.

Dersom du ikke må ha grip, så synes jeg du kan prøve silencer og red dot, evt. holographic hvis du liker det bedre. Plukka opp en slik AUG på Quarry engang og må si det var rimelig rått og følte ikke no behov for å ha grip når det kom til recoil osv. uansett range.

 

Er uansett bare å prøve seg fram og se hva du liker, og dreper flest med :p

 

Selv om jeg ikke er noe fan av matchmaking opplegget til MW2 så må jeg si jeg virkelig savner spillet nå som jeg ikke får spilt siden noe har skjedd med Steam/PC-en min. Prøvd det meste, inkludert helt clean reinstallasjon av programmet, men får fortsatt Internet / Steam Network connection feil. Så nå er det bare å vente på reply fra support...

 

Har ikke testa Grip enda, men har selv hørt at det er et "must" når det kommer til slike våpen. Tror ikke at jeg kommer til å gjøre det dårligere med Grip, siden jeg kjente at det var litt vel mye rekyl uten (første light machingun jeg testet). men jeg fikk en god følelse av våpenet og tror jeg kan like det enda bedre med grip, men problemet er at jeg merket fort at jeg "MÅ" ha et nytt sikte på det siden jeg ikke klarte å treffe så mye på avstand med standard siktet, og silencer er ALLTID å foretrekke på min spille stil siden jeg spirenger rundt med både cold blooded og ninja. må vel lære meg til å spille uten forbedret sikte, får se hvordan det går etter litt mer testing, har ikke spillt mer enn et par runder med AUG'en)

 

0_o Syns rekylen på AUG'en var helt forferdelig.. Selv med Grip på..
Synest ikke at den er så alt for gale når man zoomer inn. men snakker du om når man zoomer inn eller fyrer av uten zoom?

 

Begge deler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...