Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

ja det hadde vært noe :p

Men noen som har formening om pawelow, som man ofc får av killstreak, noen ganger teller på killstreak andre ganger ikke?! jeg jeg for 2 runder siden funka den knall, fikk chopper gunner etter noen kills med pawelow, men denne runda gikk det ikke... hvorfor er det sånn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg søkte det opp på google og fant noe fra et forum: "also if you save say an attack heli for your next life it does not count towards killstreaks you have to use it on the life you got it for it to count."

 

Edit: Leste videre. Pave Low er visst Glitched. Dvs. at noen ganger funker det og noen ganger funker det ikke.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Jeg søkte det opp på google og fant noe fra et forum: "also if you save say an attack heli for your next life it does not count towards killstreaks you have to use it on the life you got it for it to count."

 

Edit: Leste videre. Pave Low er visst Glitched. Dvs. at noen ganger funker det og noen ganger funker det ikke.

Hva med andre killstreak-rewards? Funker de i ditt neste liv? (altså teller de opp i mot killstreaken)

Lenke til kommentar

Nei. Jeg har testet litt på egenhånd og fikk både airstrike og stealth bomber i ett liv, men så døde jeg. Sendte avgårde begge to ganske raskt etter hverandre og fikk 9 kills tilsammen men fikk ikke noen nye killstreak rewards fra det.

 

Fant til slutt ut følgende:

Pave Low er helt random. Noen ganger får man streak gjennom Pave Low fra care package/emergency airdrop. Noen ganger ikke. Når man får den på killstreak (testet tre ganger) får man ikke flere kills på streaken (tilfeldig).

Sentry gun fra killstreak gir ikke flere kills til killstreak

Alt annet som kommer fra killstreak gir flere kills på streaken.

Når man får killstreak rewards bør man gjemme seg så godt man kan intill rewarden er borte/brukt opp og campe som faen. Dør man og sender ut en ks reward får man ikke killstreak. Fungerer KUN i det livet du fikk rewarden.

Lenke til kommentar
Ingen Care packages/Emergency airdrops gir KS, sånn er det bare. Er tilogmed tooltip på loadeskjermen. Jeg var sikker på at Pave Low IKKE gav KS helt til igår da den plutselig bestemte seg for å gi meg KS (standard 9 kills Pave Low altså).

 

Om jeg ikke tar feil så fikk jeg killstreak av attackchopper.

 

Når jeg får det (som er 7 kills) og det dreper folk får jeg pave low som er 9 kills

Endret av Mushrooms
Lenke til kommentar

Ja. Det er bare Pave Low som er bugged. Andre killstreak rewards fungerer som de skal. Er tonnevis av tråder om det rundt på nettet. Det som skjer er at Pave Low i noen tilfeller gir killstreak fra en care package, mens fra killstreak reward gir den ikke killstreak. Det skulle ha vært omvendt. Men noen ganger fungerer den som killstreak reward også.

Lenke til kommentar
Absolutt alt bortsett fra titles og emblems, slik jeg har forstått det.

 

Correct. Jeg tenkte jeg skulle prestige med en gang jeg ble lvl 70, men har finni ut at jeg heller skal complete alt av challenges (utenom våpen) før jeg gjør det så jeg får låst opp alle titles og emblems før jeg prestiger. Er ikke så mye igjen nå. Bare perk challenges (stort sett alle er på 4 eller 5 bortsett fra de 4-5 jeg er ferdig med), killstreak challenges og de som går på game mode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...