Gumpen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) fikk 49000 på en bane igår , og 8 killstreak på search and destroy fikk 11-4 i K/D ratio på SnD i dag..det beste var at alle på mitt lag hadde daua..så det var meg mot 5 stk...så jeg sprang å henta bomba..drepte 3 stk (+1 kniving) planta bomba..så drepte jeg de to andre etterpå..siste runden så var det meg og en annen igjen..jeg kalte inn pavelow å han var dau og vi vant Beste scoren jeg har hatt er 43-13 og beste killstreaken er nok bare 15 enda :/ (er lvl 42) Endret 29. november 2009 av xitto Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Blir litt sur når jeg spiller Sabotage. Det virker som om folk spiller den moden bare for og få Nuke for og vinne. Man burde vinne her ved og disarme bomber og sprenge målene, ikke skaffe nuke og vinne på den "enkle" måten. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du vet laget ditt har gjort en dårlig innsats når du ved spillets slutt ligger på topp med 5-11 i K/D Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hehe, hadde noe lignende i stad, ledet med 7-13 K/D. Ble jo voldtatt av de andre laget. Dette var på Estate mapet og halvparten satt og campet på samme sted i samme hus. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 jeg savner å kunne spille med folk på min egen "level" husker godt de 3-4 første kampene mine, var jeg som level 1 og resten var lvl 40 - 70. Skulle vært et par game modes for level 1-19 , 20-29, osv osv... Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Er det noen måte å ungå og bli sett på HBS og UAV ? Evnt: Kombinasjoner? Kan du legge meg til? Min id står i signaturen Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvis du bruker et våpen med lyddemper, samt Cold-Blooded og Ninja, da vises du ikke på radaren eller på HBS. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 UAV tror jeg ikke, hva er HBS? er ikke helt kommet inn i MW2 forkortelsene enda :s Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvis du bruker et våpen med lyddemper, samt Cold-Blooded og Ninja, da vises du ikke på radaren eller på HBS. Så jeg må ha lyddemper? Men takk! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 om du bruker ninja og coldblooded så blir du verken sett av UAV eller HBS eller thermal..men det er samme type perk, så du må velge mellom en av de. HBS = Heartbeat Sensor Lenke til kommentar
Gene Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 om du bruker ninja og coldblooded så blir du verken sett av UAV eller HBS eller thermal..men det er samme type perk, så du må velge mellom en av de. HBS = Heartbeat Sensor Det er ikke samme type perk nei. Cold blooded er perk 2 og Ninja er perk 3. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Blir litt sur når jeg spiller Sabotage. Det virker som om folk spiller den moden bare for og få Nuke for og vinne. Man burde vinne her ved og disarme bomber og sprenge målene, ikke skaffe nuke og vinne på den "enkle" måten. Værre med folk som spiller sabotage for å sanke lette kills. (lett as in, fienden bryr seg ikke like mye om det andre lagets menn da de fokuserer mest på å få bomben til helvette over på andre siden. Så med mindre det popper noen folk opp foran deg, så løper de ikke rundt å leter etter fienden) Digger sabotage, er så morsomt når man får det til ! Lenke til kommentar
pxK Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Bare meg som syns det blir extremt kjedelig å spille konstant mot random low ranks? Er selv rank 70 men systemet teamer meg enda opp med rank 20-30. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Få noen venner til å skaffe seg spillet + skype.. bra kombinasjon. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Få noen venner til å skaffe seg spillet + skype.. bra kombinasjon. Det jeg søker etter. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 om du bruker ninja og coldblooded så blir du verken sett av UAV eller HBS eller thermal..men det er samme type perk, så du må velge mellom en av de. HBS = Heartbeat Sensor Så jeg trenger ikke lyddemper? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Uten lyddemper vil du vises på radaren hver gang du fyrer av et skudd. Motstanderlaget vil ikke kunne se hvor du går hen etterpå, men de ser hvor du var da du skjøt. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Uten lyddemper vil du vises på radaren hver gang du fyrer av et skudd. Motstanderlaget vil ikke kunne se hvor du går hen etterpå, men de ser hvor du var da du skjøt. I see Lenke til kommentar
dTd Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 omg, må skryte xD fikk 28-0 nå nettop på HC TD synd jeg bytta ut nuke m uav fordi jeg spilte S&D runda før og glemte å bytte tilbake Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Driti meg ut på sånt flere ganger. Killstreak rewards burde ha vært mulig å customize for hver class. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå