Unlimited LTD Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Brukte M4A1 med Holographic og Heartbeat sensor Javelin Semtex Flash Grenade Bling Pro Stopping Power Pro Steady Aim Gikk greit nok det. Lå på et gjevnt kill/death ratio på 1.5 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 jeg har heller aldri spilt rust xD men spiller som regel bare TD eller HC TD... noen som vet hvordan man kan finne ut hvem som hoster serveren btw? spiller på pc... Lenke til kommentar
Gene Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 For å finne ut hvem som hoster, må du bare sjekke "score-board" helt i starten av kampen. Da vil det bare være hosten som ennå har fullt opp med grønne streker. Hvis du vil spille rust må du spille FFA. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hva er yndlingsbanene deres da? Selv holder jeg en knapp på Invasion, Highrise, Skidrow mm. Takler ikke Estate og Underpass. Wasteland er også litt tullete. noen som vet hvordan man unlocker "The Mastodon"-tittelen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hater mapet Rundown og Favela. Elsker Invasion, Karachi og Quarry. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Eller så bruker man bare trikset for å få 10 ping-barer istedet for 4. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Favela er garantert favorittbanen min. Er også veldig glad i Highrise. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Er mest fornøyd med Afghan, Terminal, Favela, samt Rust de gangene det går bra (går enten til helsike eller 3/1 K/D). Hater Highrise, og ikke spesielt glad i et par av de by-banene. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 noen som vet hvordan man unlocker "The Mastodon"-tittelen? Ha en kill/death ratio på 5/1 på en match Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Noen som vet hvilken gamemode som gir mest poeng/xp? Endret 28. november 2009 av Nitrius Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 S&D får du 500 for å drepe en person. å detonere bomba får du nok en del av også Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg syntes Search and Destroy gir mest poeng. Men varierer veldig. Er det sånn passe flink så får du mye poeng i Ground War også. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Favela, Rundown, Skidrow og Underpass er mine favorittbaner for øyeblikket. Savner egentlig flere skikkelig gode brett, som ikke er som de andre i annen innpakning bare. Invasion er den aller verste i mine øyne. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Favela og Afghan ftw. Noen som vet om kuler skutt gjennom en silencer er svakere enn vanlige kuler? Vet allerede at silencern svekker rangen. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Favela og Afghan ftw. Noen som vet om kuler skutt gjennom en silencer er svakere enn vanlige kuler? Vet allerede at silencern svekker rangen. Står vel på damagen. Dreper som oftest færre på S&D så tar lenger tid å unlocke attachments og slikt, men får mer xp. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Vel... kulene går jo like langt uansett, men som du sier mister kulene damage etterhvert. I COD så går kula rett fram hele veien, den faller ikke ned på bakken etterhvert. Silencer gjør at kula mister damage fortere. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 noen som vet hvordan man unlocker "The Mastodon"-tittelen? Ha en kill/death ratio på 5/1 på en match Hvor ser man hvordan man kan låse opp forskjellige titler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Shotgun med lyddemper er ganske heftig, minner meg om luftborren i No Country For Old Men. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 noen som vet hvordan man unlocker "The Mastodon"-tittelen? Ha en kill/death ratio på 5/1 på en match Hvor ser man hvordan man kan låse opp forskjellige titler? http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvis du vil spille rust må du spille FFA. Feil. Fikk faktisk nettopp en kamp Team Deathmatch på Rust, og det er det verste jeg har vært borti. Større kaos skal du lete lenge etter. Hele kampen var over på under 4 minutter. Var heldig om man rakk å leve 20 sek før man døde. Skjønner godt den ikke brukes ofte på TD. Var ikke engang gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå