michael691 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har brukt Scar-H altfor mye nå. Kan dere anbefale et annet kraftig våpen? M16. Jeg gikk fra SCAR-H Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har brukt Scar-H altfor mye nå.Kan dere anbefale et annet kraftig våpen? M16. Jeg gikk fra SCAR-H Hva med ACR ? Er ikke helt fan av M16, liker ikke burst. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har brukt Scar-H altfor mye nå.Kan dere anbefale et annet kraftig våpen? M16. Jeg gikk fra SCAR-H Hva med ACR ? Er ikke helt fan av M16, liker ikke burst. Liker burst. Siden man kan kontrollere accuracyen bedre enn auto. ACR har en veldig lav damage i forhold til M16 og SCAR-H Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Spilte med sykeste duden nå, 87 - 15 i Demolition Han jukset ikke heller 0_o Bare brukte AC 130 på rundestart osv x] Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 jukset? er det mye av det i dette spillet da? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ja er endel wallhackers + aimbotters Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 dessverre er det mer eller mindre fritt frem for juksere ettersom man ikke har admins tilgjengelige til å kick/banne folk. og VAC tar ikke alle/bruker jo gjerne flere uker på å banne.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Spilte med sykeste duden nå, 87 - 15 i DemolitionHan jukset ikke heller 0_o Bare brukte AC 130 på rundestart osv x] Beste jeg har sett var en type med 76-5. DET VAR MEG JEG ER DØDSGOD ASSS Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Spilte med sykeste duden nå, 87 - 15 i DemolitionHan jukset ikke heller 0_o Bare brukte AC 130 på rundestart osv x] Beste jeg har sett var en type med 76-5. DET VAR MEG JEG ER DØDSGOD ASSS Selvskryt altså Men har jo spilt med deg før da og vet at du er litt god da. Selv får jeg fler deaths enn kills, vanligvis Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har brukt Scar-H altfor mye nå.Kan dere anbefale et annet kraftig våpen? M16. Jeg gikk fra SCAR-H Hva med ACR ? Er ikke helt fan av M16, liker ikke burst. Acr er digg, har brukt den lenge nå. Lenke til kommentar
Deadlocks Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 ACR er konge, weapon of choice fra da jeg fikk den til jeg gikk prestige Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg har spilt MW2 non-stop siden jeg kjøpte det på release-date. Men nå plukket jeg ut og tørket litt støv av CoD4 etter et par dårlige runder på MW2...å må si at...det er faktisk verdt å spille dette spillet fortsatt! Slipper vertfall harriets og gunships over haue ditt annen hvert minutt Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Min PS3 låser seg hele tiden når jeg skal finne matcher.. Hva er det for noe? Jeg vet ikke om jeg skal klage til Sony eller de som har lagd spillet, det er noe som er ødelagt her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvordan kan man egentlig ta ut AC130 ? Har prøvd Javelin og Stinger flere ganger, men det biter jo ikke på. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Tror ikke det er så mange måter utenom de, men du må treffe rett på ja. Veldig vanskelig å ta ut. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 AC-130 har en eller to slike flares, så man kan aldri ta dem på første forsøk. Lenke til kommentar
sib Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Hvordan kan man egentlig ta ut AC130 ? Har prøvd Javelin og Stinger flere ganger, men det biter jo ikke på. Egentlig skal Javelin ikke ha noe problem med å treffe, da missilet kommer ovenifra og unngår flarene om jeg husker riktig, og dermed trengs det bare én person for å skyte det ned. Alternativt, hvis laget ditt er godt nok koordinert kan du gjøre som følger: Man trenger 3 missiler; AC130'en bruker flares på de to første. Skyt de to første missilene slik at den bruker opp begge flarene, deretter setter du inn nådestøtet med det tredje og siste missilet. Endret 28. november 2009 av mr_blue_ Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Bruk Sleight of Hand og skyt to ganger. Fungerer som oftest. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvordan kan man egentlig ta ut AC130 ? Har prøvd Javelin og Stinger flere ganger, men det biter jo ikke på. Egentlig skal Javelin ikke ha noe problem med å treffe, da missilet kommer ovenifra og unngår flarene om jeg husker riktig, og dermed trengs det bare én person for å skyte det ned. Alternativt, hvis laget ditt er godt nok koordinert kan du gjøre som følger: Man trenger 3 missiler; AC130'en bruker flares på de to første. Skyt de to første missilene slik at den bruker opp begge flarene, deretter setter du inn nådestøtet med det tredje og siste missilet. flyr ikke ac130 så høyt at javelin kommer underifra uansett? om laget er godt koordibert så trenger du bare to missiler, skyt den ene et par sekunder etter den andre, så den første fikser flarene, og den andre treffer før ac130en kan skyte ut flere flares. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 OK, er det bare jeg som ALDRI får spilt på Rust på mutliplayer? (PS3) Kan ikke bli mer lei av Rundown og Underpass nå. Og etter 31 levler har jeg fortsatt flere deaths enn kills... Noen tips til våpen- og perkoppsett? Bruker for tiden dette: TAR SPAZ-12 Semtex Stun grenade Bling Pro (Silencer & Red Dot Sight) Stopping Power Pro Ninja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå