claes Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvor blir egentlig screenshots lagret for online-delen? Har leita iherdig, men finner ikke ut hvor de blir liggende. Eller kanskje det ikke fungerer å ta screenshots med "Print screen"- funksjonen? Joda, men de blir ikke lagret automatisk og klare et sted, du må innom f.eks Paint og lime inn det du har Print Screenet og lagre bildet selv hver gang Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Er det noen bra video screenrecording program som er gratis? Hva har dere som har tatt opp fra pc brukt? Har brukt CamStudio til andre ting, fugerte meget bra! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Da var MW2 i hus til 360 Men jeg er borte Tar nok sin tid før jeg drister meg online, første FPS på konsoll Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Endelig fikk jeg til å vise FPS som i COD4, i SP vel å merke. Så langt... Endret ->seta cg_drawFPS "Off"-< til ->seta cg_drawFPS "1"-< C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players\config.cfg og skrivebeskytter filen til slutt. Endret 28. november 2009 av hifiking Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Sinnsvakt irriterende at man ikke kan velge hvor man skal spille...Kom inn i samme gamet 6 - SEKS - ganger på rad til tross for at det var uaktuelt å spille der. Kraftig irriterende Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvor blir egentlig screenshots lagret for online-delen? Har leita iherdig, men finner ikke ut hvor de blir liggende. Eller kanskje det ikke fungerer å ta screenshots med "Print screen"- funksjonen? Joda, men de blir ikke lagret automatisk og klare et sted, du må innom f.eks Paint og lime inn det du har Print Screenet og lagre bildet selv hver gang OK - nei, da blir det altfor tungvindt. Da nytter det jo ikke å knipse 3-4 ss fra èn og samme runden da. Nytter jo ikke å drive å alt-tabbe seg ut og inn når man driver og spiller. Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Bare jeg som ikke kommer inn på noen servere nå? Har valgt de fleste gamemodusene, men det står alltid noe ala "We need to find 7 more players.." Har venta i over en halvtime nå. Bruker Xbox. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det fungerer fint på PC ialledall. Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Noen andre med Xbox 360 som har problemer? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det tar litt tid før den finner spillere. Men en halvtime hørtes mye ut. Om det tar for lang tid så går jeg bare ut og finner en ny match Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvor mange baner er det egentlig? Vet jo aldri om en har spillt gjennom alle når en ofte spiller opp igjen baner med med bare en annen bane i mellom feks. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har vært litt skeptisk til MW2, men gikk til innkjøp av spillet her for 2 dager siden, og må si jeg er meget positivt overrasket. Sto mellom alle utgavene, men av en eller annen grunn så ble de X360 utgaven jeg gikk for. De første kampene jeg hadde online, savnet jeg mus og tastatur litt, men tok ikke så alt for lang tid før jeg begynte å få noenlunde kontroll over håndkontrollen, så nå går det ganske så greit vil jeg si. Uansett, lurer på en ting, "statistikken" over våpnene, der det står hvor god accuracy, range osv... et våpen har, er dette til å stole på? Eller er det så og si et fett hvilket våpen man flyr rundt med, er bare å finne et man trives med? Lenke til kommentar
Gene Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Finn de du trives med. Statistikkene er rimelig unøyaktig etter min erfaring Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvor mange baner er det egentlig? 16 stk, inkludert "Rust" som jeg tror kun er tilgjengelig via Free For All. http://callofduty.wikia.com/wiki/Category:...tiplayer_Levels Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Hvor mange baner er det egentlig? Vet jo aldri om en har spillt gjennom alle når en ofte spiller opp igjen baner med med bare en annen bane i mellom feks. 16stk spiller du bare team deathmatch er det bare 15stk. virker som banen Rust er på "små" modes, f.ek FFA bah, to late.... nå vet du ihvertfall at det er riktig Endret 28. november 2009 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) 16 maps? Oh god, da er det mange jeg ikke har prøvd enda. Kult edit: om jeg da er så heldig å havne på en server som faktisk bruker de Endret 28. november 2009 av uTukt Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Da har jeg også falt for COD: MW 2, og kommet til mitt første dilemma. Dinga lvl 21 og no "må" jeg velge mellom Scavenger Pro og Bling, utrolig plagsom at de 2 er i samme perk Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Da jeg av en eller annen grunn lever ganske lenge (føler jeg selv) og derfor ofte ville gått tom for amo, og liker å bruke "mitt" våpen, velger jeg scavenger over bling på de fleste builds jeg har. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har brukt Scar-H altfor mye nå. Kan dere anbefale et annet kraftig våpen? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Da jeg av en eller annen grunn lever ganske lenge (føler jeg selv) og derfor ofte ville gått tom for amo, og liker å bruke "mitt" våpen, velger jeg scavenger over bling på de fleste builds jeg har. ja samme her, for våpenet mitt ( 2. assault rifle) starter normalt med kun 40 ammo. og det varer ikke lenge. men igjen så likte jeg tanken på å ha 2 ting festet på våpenet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå