Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Hvor blir egentlig screenshots lagret for online-delen? Har leita iherdig, men finner ikke ut hvor de blir liggende. Eller kanskje det ikke fungerer å ta screenshots med "Print screen"- funksjonen?

 

Joda, men de blir ikke lagret automatisk og klare et sted, du må innom f.eks Paint og lime inn det du har Print Screenet og lagre bildet selv hver gang

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig fikk jeg til å vise FPS som i COD4, i SP vel å merke. Så langt...

 

Endret ->seta cg_drawFPS "Off"-< til ->seta cg_drawFPS "1"-<

 

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players\config.cfg

 

og skrivebeskytter filen til slutt.

post-8301-1259412417_thumb.jpg

Endret av hifiking
Lenke til kommentar
Hvor blir egentlig screenshots lagret for online-delen? Har leita iherdig, men finner ikke ut hvor de blir liggende. Eller kanskje det ikke fungerer å ta screenshots med "Print screen"- funksjonen?

 

Joda, men de blir ikke lagret automatisk og klare et sted, du må innom f.eks Paint og lime inn det du har Print Screenet og lagre bildet selv hver gang

 

OK - nei, da blir det altfor tungvindt. Da nytter det jo ikke å knipse 3-4 ss fra èn og samme runden da. Nytter jo ikke å drive å alt-tabbe seg ut og inn når man driver og spiller. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har vært litt skeptisk til MW2, men gikk til innkjøp av spillet her for 2 dager siden, og må si jeg er meget positivt overrasket. Sto mellom alle utgavene, men av en eller annen grunn så ble de X360 utgaven jeg gikk for. De første kampene jeg hadde online, savnet jeg mus og tastatur litt, men tok ikke så alt for lang tid før jeg begynte å få noenlunde kontroll over håndkontrollen, så nå går det ganske så greit vil jeg si.

 

Uansett, lurer på en ting, "statistikken" over våpnene, der det står hvor god accuracy, range osv... et våpen har, er dette til å stole på? Eller er det så og si et fett hvilket våpen man flyr rundt med, er bare å finne et man trives med?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Hvor mange baner er det egentlig?

 

Vet jo aldri om en har spillt gjennom alle når en ofte spiller opp igjen baner med med bare en annen bane i mellom feks.

 

16stk

 

spiller du bare team deathmatch er det bare 15stk.

virker som banen Rust er på "små" modes, f.ek FFA

 

bah, to late.... nå vet du ihvertfall at det er riktig :p

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Da jeg av en eller annen grunn lever ganske lenge (føler jeg selv) og derfor ofte ville gått tom for amo, og liker å bruke "mitt" våpen, velger jeg scavenger over bling på de fleste builds jeg har.

 

ja samme her, for våpenet mitt ( 2. assault rifle) starter normalt med kun 40 ammo. og det varer ikke lenge. men igjen så likte jeg tanken på å ha 2 ting festet på våpenet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...