Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det er bare Pavelows du får fra Care Packages som ikke gir deg killstreaks. En normal Pavelow vil gi deg.

Hmm, dette var ikke tilfelle. Min normale Pavelow, nå, ga meg ingenting.

tror pave low bare gir deg killstreaks på noen maps, ikke alle. f. eks. fikk jeg ac130 av den på highrise i går. fikk pave low på et annet map etter det, og fikk ikke ac130 av killsa da.

 

btw heartbeat sensor suger, og du burde virkelig fikse c4, den suger.

Lenke til kommentar

Og det er bare Pavelows du får fra Care Packages som ikke gir deg killstreaks. En normal Pavelow vil gi deg.

Hmm, dette var ikke tilfelle. Min normale Pavelow, nå, ga meg ingenting.

tror pave low bare gir deg killstreaks på noen maps, ikke alle. f. eks. fikk jeg ac130 av den på highrise i går. fikk pave low på et annet map etter det, og fikk ikke ac130 av killsa da.

Rart det der. For igår fikk jeg ikke Chopper Gunner på Highrise etter at jeg fikk Pavelow.

Lenke til kommentar

det har ikke jeg opplevd... før brukte jeg predator missile, pawelow og chopper gunner, jeg fikk ikke noen ekstra kills for pawelow... dvs at jeg måtte drepe 3 ekstra karer med mitt våpen for å få chopper gunner... men kan være sånn som en over her sier at det bare fungere på noen maps?

Lenke til kommentar

Har stort sett bare spilt Single Player og SpecOps i split screen, men nå spilte jeg online for første gang.

Må si det er litt merksnodig matchmaking, da jeg som level 1 ble plassert sammen med folk på level 55+. De kjenner jo mapene åpenbart bedre enn meg (men det er vel egentlig mitt problem).

 

Men jeg hadde det moro for det altså. Var verken best eller dårligst i de matchene jeg spilte.

Lenke til kommentar
Har stort sett bare spilt Single Player og SpecOps i split screen, men nå spilte jeg online for første gang.

Må si det er litt merksnodig matchmaking, da jeg som level 1 ble plassert sammen med folk på level 55+. De kjenner jo mapene åpenbart bedre enn meg (men det er vel egentlig mitt problem).

 

Men jeg hadde det moro for det altså. Var verken best eller dårligst i de matchene jeg spilte.

 

Tingen er at levelen folk er på er ingen skill-rank, det er en xp-rank, og det er dette som er grunnen til at du settes sammen med hvem som helst.

Lenke til kommentar
.... Forøvrig, WTF er det med at de har skillt ut Flashbang og stun egentlig? same shit, different wrapping (egentlig)

 

Same shit, different wrapping, men likefullt to forskjellige granattyper. Flash avgir -som alle vet- et sterkt lysglimt, gjerne kombinert med høy lyd, for å midlertidig sette fienden ut av spill. Stun, eller sjokk, baserer seg på eksplosiv kraft for å sete ut fienden. Enkelte gamle sjokkgranatene var så kraftig at de kunne rive armer og ben av den som befant seg i umiddelbar nærhet, men de nyere versjonene er gjort litt mer "brukervennlig". Er jo ikke så veldig rart at de har med begge typene :)

Lenke til kommentar
.... Forøvrig, WTF er det med at de har skillt ut Flashbang og stun egentlig? same shit, different wrapping (egentlig)

 

Same shit, different wrapping, men likefullt to forskjellige granattyper. Flash avgir -som alle vet- et sterkt lysglimt, gjerne kombinert med høy lyd, for å midlertidig sette fienden ut av spill. Stun, eller sjokk, baserer seg på eksplosiv kraft for å sete ut fienden. Enkelte gamle sjokkgranatene var så kraftig at de kunne rive armer og ben av den som befant seg i umiddelbar nærhet, men de nyere versjonene er gjort litt mer "brukervennlig". Er jo ikke så veldig rart at de har med begge typene :)

 

Såkalte "stun" granater er ikke non-lethal granater. Du tenker på en concussion granat. Ja, den baserer seg på eksplosiv kraft, men jeg ville ikke akkurat brukt en slik i situasjoner der det er sivile involvert ettersom den eksplosive effekten er potensiellt dødelig (mer enn en flashbang).

 

Ekte Flashbangs blinder og desorienterer på den måten flashbangs og stun granater gjør i spillet kombinert. Men det er vel for å game balancing de har skillt effektene.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...