Darkbuster Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Og det er bare Pavelows du får fra Care Packages som ikke gir deg killstreaks. En normal Pavelow vil gi deg. Hmm, dette var ikke tilfelle. Min normale Pavelow, nå, ga meg ingenting. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Og det er bare Pavelows du får fra Care Packages som ikke gir deg killstreaks. En normal Pavelow vil gi deg. Hmm, dette var ikke tilfelle. Min normale Pavelow, nå, ga meg ingenting. tror pave low bare gir deg killstreaks på noen maps, ikke alle. f. eks. fikk jeg ac130 av den på highrise i går. fikk pave low på et annet map etter det, og fikk ikke ac130 av killsa da. btw heartbeat sensor suger, og du burde virkelig fikse c4, den suger. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Heartbeat sensor eier! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Og det er bare Pavelows du får fra Care Packages som ikke gir deg killstreaks. En normal Pavelow vil gi deg. Hmm, dette var ikke tilfelle. Min normale Pavelow, nå, ga meg ingenting. tror pave low bare gir deg killstreaks på noen maps, ikke alle. f. eks. fikk jeg ac130 av den på highrise i går. fikk pave low på et annet map etter det, og fikk ikke ac130 av killsa da. Rart det der. For igår fikk jeg ikke Chopper Gunner på Highrise etter at jeg fikk Pavelow. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Tips som kommer opp under loading sier noe lignende som dette: "Killstreak rewards gained from packages does not count toward your killstreak count" som betyr at får du Pawelow, chopper gunner osv fra en airdrop eller emergancy airdrop vil ikke dette gi deg killstreak kills, bare kills. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det fungerer sånn at hvis du får det fra en care-package legger det ikke til noe på kill-streaken din, men om du tjener det gjennom killstreaken din så legger det til. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 det har ikke jeg opplevd... før brukte jeg predator missile, pawelow og chopper gunner, jeg fikk ikke noen ekstra kills for pawelow... dvs at jeg måtte drepe 3 ekstra karer med mitt våpen for å få chopper gunner... men kan være sånn som en over her sier at det bare fungere på noen maps? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg og en fyr laga et par nye klasser. De fleste har sikkert prøvd det før. Uansett: Marathon, Lightweight, Commando og pistol med tactical knife. Vi sprang rundt som galne aper og stakk kniven i alt og alle, og endte opp med rundt 50 kills og 13 deaths. Det burde faen meg ikke gå an. Ubalansert møkk. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Prøv det samme på hardcore og du har ikke sjangs. : 3 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Synes jeg gjorde det mye bedre på hardcore. Veldig coolt, spesielt om du spiller med noen over skype etc. Akimbo m93 med silencers. I'm lovin' it Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har stort sett bare spilt Single Player og SpecOps i split screen, men nå spilte jeg online for første gang. Må si det er litt merksnodig matchmaking, da jeg som level 1 ble plassert sammen med folk på level 55+. De kjenner jo mapene åpenbart bedre enn meg (men det er vel egentlig mitt problem). Men jeg hadde det moro for det altså. Var verken best eller dårligst i de matchene jeg spilte. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har stort sett bare spilt Single Player og SpecOps i split screen, men nå spilte jeg online for første gang. Må si det er litt merksnodig matchmaking, da jeg som level 1 ble plassert sammen med folk på level 55+. De kjenner jo mapene åpenbart bedre enn meg (men det er vel egentlig mitt problem). Men jeg hadde det moro for det altså. Var verken best eller dårligst i de matchene jeg spilte. Tingen er at levelen folk er på er ingen skill-rank, det er en xp-rank, og det er dette som er grunnen til at du settes sammen med hvem som helst. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har nå hatt 3 dager på rad med forferdelige resultater. Ingenting har funket som eg vil, siktinga funker dårlig og ender opp med masse deaths. Andre som har det slik? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Går opp og ned for meg. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Sterkt varierende resultater for meg. Men som regel så er jeg blant de dårlige dessverre. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 .... Forøvrig, WTF er det med at de har skillt ut Flashbang og stun egentlig? same shit, different wrapping (egentlig) Same shit, different wrapping, men likefullt to forskjellige granattyper. Flash avgir -som alle vet- et sterkt lysglimt, gjerne kombinert med høy lyd, for å midlertidig sette fienden ut av spill. Stun, eller sjokk, baserer seg på eksplosiv kraft for å sete ut fienden. Enkelte gamle sjokkgranatene var så kraftig at de kunne rive armer og ben av den som befant seg i umiddelbar nærhet, men de nyere versjonene er gjort litt mer "brukervennlig". Er jo ikke så veldig rart at de har med begge typene Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Grunnen til 2 sykker: Flash: Kun blinding og øresus Stun: Immobilitet M.a.o: Flasher du en fyr kan han fortsatt spraye villt og drepe deg. Stunner du en fyr må du gå rett inn i hans line of fire for å bli truffet. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Flash og stun er for fitter. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) .... Forøvrig, WTF er det med at de har skillt ut Flashbang og stun egentlig? same shit, different wrapping (egentlig) Same shit, different wrapping, men likefullt to forskjellige granattyper. Flash avgir -som alle vet- et sterkt lysglimt, gjerne kombinert med høy lyd, for å midlertidig sette fienden ut av spill. Stun, eller sjokk, baserer seg på eksplosiv kraft for å sete ut fienden. Enkelte gamle sjokkgranatene var så kraftig at de kunne rive armer og ben av den som befant seg i umiddelbar nærhet, men de nyere versjonene er gjort litt mer "brukervennlig". Er jo ikke så veldig rart at de har med begge typene Såkalte "stun" granater er ikke non-lethal granater. Du tenker på en concussion granat. Ja, den baserer seg på eksplosiv kraft, men jeg ville ikke akkurat brukt en slik i situasjoner der det er sivile involvert ettersom den eksplosive effekten er potensiellt dødelig (mer enn en flashbang). Ekte Flashbangs blinder og desorienterer på den måten flashbangs og stun granater gjør i spillet kombinert. Men det er vel for å game balancing de har skillt effektene. Endret 27. november 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Gene Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Vel, i forsvaret skilte vi på de to, og begge var non lethal. Sjokk var mest brukt, men vi fikk også høre om flash. Anyways, det er vel ikke så viktig. Mw2 er et urealistisk spill i en delvis realistisk setting uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå