Berniy Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har blitt nuket 4 ganger, og bare klart 1 nuke selv. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har selv blitt nuket sikkert 4-5 ganger, og jeg har såvidt blitt level 50. Har ikke fått nuke selv. Gidder rett og slett ikke ha den killstreaken. Litt unødvendig. Får jeg den derimot mellom carepackage eller emergency airdrop, så for all del. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kommer man fortere opp i level om man prøver/bruker mange forskjellige våpen/attachments/perks enn om man bare bruker de samme hele tiden? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kommer jo litt an på om du er latterlig god med det ene oppsettet. Ellers vil det lønne seg å lage builds som går innom flest mulig våpen, ja. Når du f.eks. får Danger close, kan du f.eks. bruke tube launcher på ett våpen til shotgun-attatchment og silencer er låst opp, så bytte til neste våpen, og gjenta til du har fått Danger close pro. Kills med tube launcher teller som kills med våpenet det henger på, selv om du ikke fyrer av et skudd. Hiv på Scavenger samtidig, så får du nye granater. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg vinner nesten hver eneste FFA kampene. Bruker M16 + HB sensor + FMJ. Jeg prøvde uten HB-Sensor et par ganger, av 5 kamper vant jeg 3, hadde mer deaths enn med HB-sensor, men ca like mye gjennomsnittelig kills. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 noen andre enn meg som synes C4 er mongo i dette spillet? jeg mener, du får bare en. og i tillegg kan den nå settes ut av funksjon om den blir truffet av flash/stun. om du vil ha flere C4, må du bruke scavenger, og da blir det slik at du detonerer og kaster med samme knapp. så om du skal detonere de du har kastet, må du i tillegg kaste en ny med det samme. latterlig. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har opplevd opp til flere ganger at folk har skutt C4'en min mens den er i lufta. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det er nå bare realistisk at en pakning sprengstoff vil sprenge derson den blir skutt på, enn om den er i lufta. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Så vidt jeg vet, så kan ikke C4 detoneres ved å bli skutt på. Endret 27. november 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Så vidt jeg vet, så kan ikke C4 detoneres ved å bli skutt på. Jo. Jeg ble drept da en kis skøyt den forran meg. Gjennom veggen med den perken hvor du kan se fiendtlig C4, claymore osv. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Så vidt jeg vet, så kan ikke C4 detoneres ved å bli skutt på. Jo. Jeg ble drept da en kis skøyt den forran meg. Gjennom veggen med den perken hvor du kan se fiendtlig C4, claymore osv. Jeg tenkte på "bandreas" sitt innlegg om at det var realistisk at C4 ble sprengt når man skyter det. Jeg mente i virkeligheten Mener å husker at C4 ikke kan detoneres av skudd, da det er plastisk sprengstoff. Så hvorfor det fungerer i spillet vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ikke alt som er helt realistisk i Modern Warfare 2, nei. Nå vet ikke jeg om sentry gun finnes i virkeligheten, men jeg kan vedde storetåa mi på at den ikke ville blitt stunnet av en flashbang. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fra wikipedia: C-4 cannot be detonated by a gunshot or by dropping it onto a hard surface, or even blowing it up. Når spillet er så realistisk ellers så er det dumt at de ikke har fikstet på dette. Glipp i spillet spør du meg. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Bombesikker(høhø) på at mine c4 ble detonert flere ganger av andre granater. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Sentry gun's finnes i virkeligheten, men ikke den typen som er i modern warfare 2. Fra wikipedia: "These guns perform sentry duty against missiles, but are not in line with the fictional versions of the sentry gun that are used primarily against humans in books, movies, and video games." Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 En ting jeg kom på nå som jeg gjerne vil ha bekreftet eller avbekreftet. Jeg vet ikke om andre også har lagt merke til det, eller om jeg bare innbiller meg det, men når jeg får feks Pavelow eller lignende så er det noen ganger jeg får killstreaken den dreper for meg. La oss si jeg trenger 9 kills for å få helikopteret, så dreper den 3 stykker, og jeg får Chopper gunner. Det er ikke alltid dette skjer og det kan være jeg har innbilt meg det, men har andre også merket det? Hva er greia? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Ikke alt som er helt realistisk i Modern Warfare 2, nei. Nå vet ikke jeg om sentry gun finnes i virkeligheten, men jeg kan vedde storetåa mi på at den ikke ville blitt stunnet av en flashbang. Uansett så ville en slik sentry gun brukt en lyssensor, enten infrarød eller laser, for å finne fiender. Og en flashbang ville overbelastet en slik sensor for en tid. Så ikke urimlig det. en stun granade derimot... Og det er bare Pavelows du får fra Care Packages som ikke gir deg killstreaks. En normal Pavelow vil gi deg. Endret 27. november 2009 av Fluesoppen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) En flashbang ville bare forårsaket en "white out" i mindre enn ett sekund. Med mindre software/hardware i den var helt usannsynlig dårlig og ikke klarer å gjenopprette seg etter en spike i lysmengde/lydmengde (forutsatt at den reagerer på lyd), så burde verken stun eller flashbangs ha noen særlig effekt. Forøvrig, WTF er det med at de har skillt ut Flashbang og stun egentlig? same shit, different wrapping (egentlig) Endret 27. november 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Noen som har lagt merke til at når man ser igjennom termisk kamera på snøbrettene, så er snøen hvit. Og som vi vet, så er ikke snøen akkurat veldig varm. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ja. Egentlig så burde Thermal være best på snøbaner. Kommer kanskje en patch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå