Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer jo litt an på om du er latterlig god med det ene oppsettet. Ellers vil det lønne seg å lage builds som går innom flest mulig våpen, ja. Når du f.eks. får Danger close, kan du f.eks. bruke tube launcher på ett våpen til shotgun-attatchment og silencer er låst opp, så bytte til neste våpen, og gjenta til du har fått Danger close pro. Kills med tube launcher teller som kills med våpenet det henger på, selv om du ikke fyrer av et skudd. Hiv på Scavenger samtidig, så får du nye granater.

Lenke til kommentar

noen andre enn meg som synes C4 er mongo i dette spillet? jeg mener, du får bare en. og i tillegg kan den nå settes ut av funksjon om den blir truffet av flash/stun. om du vil ha flere C4, må du bruke scavenger, og da blir det slik at du detonerer og kaster med samme knapp. så om du skal detonere de du har kastet, må du i tillegg kaste en ny med det samme. latterlig.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet, så kan ikke C4 detoneres ved å bli skutt på.

 

Jo. Jeg ble drept da en kis skøyt den forran meg. Gjennom veggen med den perken hvor du kan se fiendtlig C4, claymore osv.

 

Jeg tenkte på "bandreas" sitt innlegg om at det var realistisk at C4 ble sprengt når man skyter det.

 

Jeg mente i virkeligheten :p Mener å husker at C4 ikke kan detoneres av skudd, da det er plastisk sprengstoff. Så hvorfor det fungerer i spillet vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

En ting jeg kom på nå som jeg gjerne vil ha bekreftet eller avbekreftet.

 

Jeg vet ikke om andre også har lagt merke til det, eller om jeg bare innbiller meg det, men når jeg får feks Pavelow eller lignende så er det noen ganger jeg får killstreaken den dreper for meg.

 

La oss si jeg trenger 9 kills for å få helikopteret, så dreper den 3 stykker, og jeg får Chopper gunner. Det er ikke alltid dette skjer og det kan være jeg har innbilt meg det, men har andre også merket det? Hva er greia?

Lenke til kommentar
Ikke alt som er helt realistisk i Modern Warfare 2, nei. Nå vet ikke jeg om sentry gun finnes i virkeligheten, men jeg kan vedde storetåa mi på at den ikke ville blitt stunnet av en flashbang.

Uansett så ville en slik sentry gun brukt en lyssensor, enten infrarød eller laser, for å finne fiender. Og en flashbang ville overbelastet en slik sensor for en tid. Så ikke urimlig det. en stun granade derimot...

 

Og det er bare Pavelows du får fra Care Packages som ikke gir deg killstreaks. En normal Pavelow vil gi deg.

Endret av Fluesoppen
Lenke til kommentar

En flashbang ville bare forårsaket en "white out" i mindre enn ett sekund. Med mindre software/hardware i den var helt usannsynlig dårlig og ikke klarer å gjenopprette seg etter en spike i lysmengde/lydmengde (forutsatt at den reagerer på lyd), så burde verken stun eller flashbangs ha noen særlig effekt. Forøvrig, WTF er det med at de har skillt ut Flashbang og stun egentlig? same shit, different wrapping (egentlig)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...