Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynner å bli lei av at hver gang jeg joiner en match som er i gang så kommer jeg alltid på det tapende laget som ligger solid under eller det er 1 minutt igjen. Får sykt mange tap i statistikken på grunn av den dritten der.

Det er som regel fordi et lag som har færrest spillere oftest taper, eller at det laget som taper har spillere som flykter fra det, derfor blir det ledig plass for nye spillere på taper-lagene. Åpenbart.

Lenke til kommentar
Begynner å bli lei av at hver gang jeg joiner en match som er i gang så kommer jeg alltid på det tapende laget som ligger solid under eller det er 1 minutt igjen. Får sykt mange tap i statistikken på grunn av den dritten der.

Det er som regel fordi et lag som har færrest spillere oftest taper, eller at det laget som taper har spillere som flykter fra det, derfor blir det ledig plass for nye spillere på taper-lagene. Åpenbart.

Så klart, det er jo innlysende. Gjør det ikke desto mindre irriterende for det. :)

Lenke til kommentar
finnes det en måte å skifte retningen til stelth bomber(den airstrike greia)? ser det kommer en pil hvilken retning den skal bombe, men hadde vært flott om en kunne bytta :p

Hvis du spiller på PC bare holder du inne høyre museknapp når skal velge posisjon for airstriket, og beveger pila i den retningen du vil at airstriket skal gå.

Hvis du ikke spiller på PC har jeg ikke idé.

takker ;D skal testes ut...

Fikk forresten 25 killstreak igår, nuklear bomb :D

men ble litt skuffa, så får meg at jeg skulle få masse xp for å drepe alle og klare en eller annen challenge :p men fikk "bare" 600 xp ekstra :/

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg om stats uansett? Er jo ingen andre enn deg selv som ser de statsa så det er jo ingen hensikt i å ha "gode" stats?

hver sin motivasjon.. noen bryr seg om å unlocke ditt og datt som dem aldri kommer til å bruke.. Noen vil unlocke de der emblem greiene, selv om det er fullstendig ubrukelig.. en får bare respektere at vi har alle forskjellige motivasjonsfaktorer når vi spiller :)

Lenke til kommentar
finnes det en måte å skifte retningen til stelth bomber(den airstrike greia)? ser det kommer en pil hvilken retning den skal bombe, men hadde vært flott om en kunne bytta :p

Hvis du spiller på PC bare holder du inne høyre museknapp når skal velge posisjon for airstriket, og beveger pila i den retningen du vil at airstriket skal gå.

Hvis du ikke spiller på PC har jeg ikke idé.

takker ;D skal testes ut...

Fikk forresten 25 killstreak igår, nuklear bomb :D

men ble litt skuffa, så får meg at jeg skulle få masse xp for å drepe alle og klare en eller annen challenge :p men fikk "bare" 600 xp ekstra :/

Den challengen kommer senere, når du går opp i level. Hvilken level er du i nå?

Lenke til kommentar
Hvordan greier du 25 ?? Min max er vel 8 eller 12 .. Bli alltid drept av en rompe som kommer bak meg :(

tja, hadde sykt flaks med de første 9 kilsa, så fikk jeg as, men bomma på alt :L fikk 3 til og hadde chopper, så fikk jeg nuke :D

er lvl 55 nu :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...